❤️ IKM Uke 19 ❤️

5 DPO. Føler meg egentlig bare helt vanlig - ingen symptomer på hverken det ene eller andre :laughing002
Vært oppblåst i hele dag, men det er jeg til tider uansett.

Hvordan går det med dere andre?:love017
Jeg er også 5 dpo i dag. Kjenner egentlig ingenting annet enn at jeg er veldig trøtt og lat. :joyful: Nå skal jeg presse meg sjøl ut døra og komme meg på en liten fjelltopp like ved her.

Kan du flytte meg fra onsdag til tirsdag?
Her har du, så slipper du å redigere: MammaØnsket - 37 - B1 - PPX - EL 23/4 - IKM 6/5

På forhånd tusen takk :Heartred

5 DPO. Føler meg egentlig bare helt vanlig - ingen symptomer på hverken det ene eller andre :laughing002

Lite/ingen symptomer her utenom Chatgpt sine:hilarious: eller, kanskje litt ekstra utflod som jeg har hørt kan være ett tegn. Hmm. Satser på å holde meg gjennom helga uten å teste:hungover:

Jeg er også 5 dpo i dag. Kjenner egentlig ingenting annet enn at jeg er veldig trøtt og lat. :joyful: Nå skal jeg presse meg sjøl ut døra og komme meg på en liten fjelltopp like ved her.

Kan du flytte meg fra onsdag til tirsdag?
Her har du, så slipper du å redigere: MammaØnsket - 37 - B1 - PPX - EL 23/4 - IKM 6/5

På forhånd tusen takk :Heartred
Så deilig med fjelltur! Pleier du å begynne å test tidlig eller venter du til IKM?

Ordnet :Heartred

Lite/ingen symptomer her utenom Chatgpt sine:hilarious: eller, kanskje litt ekstra utflod som jeg har hørt kan være ett tegn. Hmm. Satser på å holde meg gjennom helga uten å teste:hungover:
Imponerende hvis du klarer det :hello2
Tror nyskjerrigheten min tar overhånd på torsdag eller fredag, selvom det er i grenseland for om det i det hele tatt kan slå ut :laughing002

Imponerende hvis du klarer det :hello2
Tror nyskjerrigheten min tar overhånd på torsdag eller fredag, selvom det er i grenseland for om det i det hele tatt kan slå ut :laughing002
Wellwell, gjenstår å se da. Haha! Har egentlig ikke troa på meg selv. Fort så en test ryker til helga her også. Men ifølge spådommen så var 5 ett tall som kunne være aktuelt, så tenkte om det kunne være 5.5 haha. Man blir jo helt overtroisk i denne prøvetiden.

Litt murringer og stikk. Har en snikende positiv følelse bare. Men det kan også bare være store forhåpninger :joyful: Jeg er også bare 5 dpo.

Jeg er ca 8 dpo og klarer ikke å la være å teste, selvom jeg ikke har flere tidligtester igjen :whacky011 Selvfølgelig ingen strek, haha, sånn er det å være testetøs :salut
Men, har flydd på do i hele dag, og har hatt litt mensenmurringer både i livmor og korsrygg, noe som pleier å være alt for tidlig å ha nå for meg. Så håpet er absolutt ikke ute!

Vedlegg

• IMG_1806.jpeg
    IMG_1806.jpeg
    199,2 KB · Visninger: 39
Så deilig med fjelltur! Pleier du å begynne å test tidlig eller venter du til IKM?

Ordnet :Heartred
Ja, det var deilig! :Heartred Av og til klarer jeg å holde meg og av og til ryker jeg høvelig tidlig på testekjøret. De siste syklusene har mensen kommet så tidlig at jeg ikke har rukket å begynne. Jeg regner med jeg ryker på en test fredag eller lørdag :joyful: Enn du?

Supert at du fikset det! :notworthy

Maxi4 - 37 - B3 - PP1 - EL 23/04 - IKM 05/05

Slenger meg med!
Andre syklus jeg tracker, tok ut spiralen for tre måneder siden. Hadde litt kort lutealfase sist, så Flo-appen beregnet til 5. mai, ikke vet jeg (hvilken app bruker dere?). Men hadde i hvert fall positive eggløsningstester kveld 21. og dagtid 22.

5 dpo og tror allerede jeg kjenner gravidtetstegn :laughing002 Man blir jo tullerusk av sånn prøving. Bruker puppene være så ømme nå liksom?? Med nr 1 prøvde vi to år inkludert et par runder ivf som til slutt satt, så vet alt om at det er lett å lure seg selv før mensen. Men samtidig er det noe fint med å leve i troen :happy: Nr 2 satt på andre forsøk helt naturlig, så spent hvor langt tid det tar denne gang.

Virker som om tempen er på vei opp så har nok hatt el I helgen. I følge kroppen min tror jeg det var på lørdag, så kan endre min info.

Mallamora - 31 - B2 - PP25 - EL 26/4 - TR 11/05

Samme her. Føler meg helt vanlig. Har hatt helt syke drømmer de siste to nettene, det er det eneste. Og det er egentlig ikke så uvanlig for meg.

Litt murringer og stikk. Har en snikende positiv følelse bare. Men det kan også bare være store forhåpninger :joyful: Jeg er også bare 5 dpo.
Jeg også er litt sånn forsiktig positiv denne pp'en, men så tar jeg meg selv i å prøve å dra ned den følelsen når jeg blir for positiv innstilt. Fallhøyden blir jo større når man er optimistisk enn når man er realistisk :hilarious:

Jeg er ca 8 dpo og klarer ikke å la være å teste, selvom jeg ikke har flere tidligtester igjen :whacky011 Selvfølgelig ingen strek, haha, sånn er det å være testetøs :salut
Men, har flydd på do i hele dag, og har hatt litt mensenmurringer både i livmor og korsrygg, noe som pleier å være alt for tidlig å ha nå for meg. Så håpet er absolutt ikke ute!
Det er jo lovende symptomer da! Gleder meg til å se flere tester her i dagene fremover.

Jeg også er litt sånn forsiktig positiv denne pp'en, men så tar jeg meg selv i å prøve å dra ned den følelsen når jeg blir for positiv innstilt. Fallhøyden blir jo større når man er optimistisk enn når man er realistisk :hilarious:
Heeelt sant! Men så tenker jeg også at jeg har jo litt glede i den der optimismen, så lenge den varer.
Gøy at du også er litt positiv denne ppen :cool: Blir spennende dager!

Dagens tarotkort:

The High Priestess (Yppersteprestinnen)
Et kraftfullt kort for deg i dag. Yppersteprestinnen handler om intuisjon, det skjulte, det som vokser i det stille – og ofte om det feminine, det mystiske og fruktbarhet. Dette er kortet for "det som skjer bak sløret", altså alt det som utvikler seg før vi kan se det fysisk.

Tolkning:
Noe er i gang, men det er fortsatt skjult for det blotte øye. Det kan være et tidlig tegn på at kroppen jobber med å ta imot, men at det fortsatt er for tidlig for et synlig resultat. Stol på magefølelsen din – den er sterk nå.

Dagens orakelkort:

"It’s already happening, even if you can’t see it yet."
Dette kortet er en nydelig bekreftelse på Yppersteprestinnen. Det du har bedt om er i bevegelse – selv om du ikke ser det fysisk enda, er energien i ferd med å ta form. Slapp av i tilliten i dag.

Dagens kraftord:

Stille kraft

Minioppsett: Hva viser kroppen meg nå?

1.​

Et tegn på ny begynnelse, følsomhet og mulige tidlige symptomer. Kroppen din sender små, forsiktige signaler nå – kanskje ømhet, økt følsomhet eller endringer i utflod. Dette kortet er et kjent tidlig tegn på graviditet i mange lesninger.

2.​

Balanse og samarbeid – hormoner og syklus er i flyt. Kroppen din jobber i harmoni. Du støttes nå ved å holde deg i ro og balansere hvile med næring og mild bevegelse.

3.​

Kroppen din er åpen, mottakelig og koblet til det du ønsker. Det er en sterk forening mellom ønske, kropp og hjerte akkurat nå. Dette er en kraftfull bekreftelse på at du er nær.

Oppsummering for dagen:
Ting skjer stille, men sterkt – du er midt i en sensitiv, magisk fase. Kroppen din er i balanse, og alt peker mot at noe vokser. Intuisjonen din er ekstra sterk nå, og du kan stole på det du føler

Det var dagens boost fra chat gpt:dance008:bag:

Kunne kanskje tenkt meg å fortelle litt kva eg har gjort i da siste for fruktbarheten. Men ikkje ta det som tips siden eg er forsatt ikkje gravid etter 2 år. Barnet mitt ammes men har hatt normal syklus siden rundt 5-6 måneder etter fødsel så det er lenge siden. Rundt midten av januar eg har tatt Øster kapsler og fertility and pregnancy kapsler fra nutriest. Dette er no syklus nr 3 eg prøver ut progest-E som er ein slags gele med naturlig progesteron og vitamin E. Eg tar da etter eggløsning for å prøve å hjelpe egget å feste seg om det skulle befruktes. Eg tar havfruenes tran. God fersk tran med masse vitamin A, D og E. Dette er første syklus med prefert så håper det hjelper også. Kan hende eg er litt tørr fra ammingen. Eg har også brukt Lily fertilitycup av og til. Mannen har eg gitt Øster kapsler og KSM-66.

Fortsatt ikke maksimal på monitor og vanlige strimler nesten negative i dag. Synes testen her om dagen, så litt rar ut, mye farge, så enten defekt test eller så har det ikke vært eggløsning

Back
Topp