Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

CD11 og er nok 3 dager minst til positive tester :happy119
Screenshot_20250425_082945_Premom.jpg

Dette blir spennende!! :woot: føler du blir så fort gravid at du sitter nok med positive tester om 1,5 uke :smiley-bounce022:D

Haha, det spørs, men :laughing002 Hadde jo blitt veldig glad for det:love017 Kjenner bare at jeg orker ikke stresse med det, vil lissom kose meg med prøvingen, siden det nå er det aller siste barnet❤️

Haha, det spørs, men :laughing002 Hadde jo blitt veldig glad for det:love017 Kjenner bare at jeg orker ikke stresse med det, vil lissom kose meg med prøvingen, siden det nå er det aller siste barnet❤️
Det skjønner jeg godt. Jeg tenkte det samme, helt til det gikk alt for lang tid :hilarious:
Det er jo en fin boble å være i, en liten stund :shy:

Det skjønner jeg godt. Jeg tenkte det samme, helt til det gikk alt for lang tid :hilarious:
Det er jo en fin boble å være i, en liten stund :shy:

Nei, fy søren, den ser jeg absolutt❤️ Håper da ikke det tar SÅ lang tid, men er litt på den at det skjer når det skjer :happy119 men helst innen 1 år:smiley-ashamed004 jaaah, er veldig koselig å være prøver:joyful:

CD12: Har siden igår hatt skikkelige el-smerter, men ingen positive tester ennå:angelic: Vet jeg kan ha el-smerter ei hel uke før EL, men de er gjerne sterke i dagene før EL. Lagt inn aksjer idag tidlig før vi sto opp, så får vi se når vi har mulighet til det igjen:hilarious::smiley-ashamed004 Kjenner jeg ikke orker å stresse med det, skjer når det skjer:smiley-bounce012
Screenshot_20250426_102740_Premom.jpg

CD13 og tror det går mot lang syklus denne gangen:bag: Har de siste 2 syklusene fått positive el-tester på CD14 og hatt masse el-slim fra CD10, men denne gangen er det ikke så mye som vanligvis. Og har også mindre el-smerter enn jeg pleier å ha, så er vel EL på alt mellom CD17- CD24 denne gangen, da:shifty: Er så kjipt med ustabile sykluser. Trives best når jeg er i dpo-land og "jobben" er gjort:angel5
Sånne litt sterkere, nesten positive tester kan jeg ha en hel uke før den blir positiv og EL faktisk kommer:arghh: Får vel begynne med salvie-te igjen fra neste sykus av(for å forkorte folikkelfasen)
Screenshot_20250427_093537_Premom.jpg

Er så typisk med lang syklus når du endelig er i gang med prøving :hilarious:

Ja, hva er oddsen for dét lissom:bored::hilarious:Kjenner det er drit irriterende, men får jo hverken gjort fra eller til:p Typisk når jeg ENDELIG var igang med første PP:knegg:

CD14 og testene er sterkere, men fortsatt ikke helt positive ennå, mulig jeg får positive tester imorgen:smiley-bounce012 Håper vi får til å legge inn enn liten kosestund idag:knegg: Har mer el-slim idag og el-smerter igjen, men det kan jeg ha en hel uke før EL, så:hilarious:
Screenshot_20250428_102249_Premom.jpg

CD14 og testene er sterkere, men fortsatt ikke helt positive ennå, mulig jeg får positive tester imorgen:smiley-bounce012 Håper vi får til å legge inn enn liten kosestund idag:knegg: Har mer el-slim idag og el-smerter igjen, men det kan jeg ha en hel uke før EL, så:hilarious:
Screenshot_20250428_102249_Premom.jpg
Åååå så glad på dine vegne! Heldigvis så ble det ikke en lang syklus :love017 :smiley-bounce022 X masse for en liten spire :Heartred

Åååå så glad på dine vegne! Heldigvis så ble det ikke en lang syklus :love017 :smiley-bounce022 X masse for en liten spire :Heartred
Nåårh, takk, snille du:smiley-angelic003:Heartred
Dessverre så vet jeg ikke om jeg EL er på vei ennå, da jeg kan gå en uke med sånne sterke tester, men håper testene blir positive imorgen:dance008 Prøver å legge inn aksjer minst hver 2.dag, så skal man egentlig være sikret:smiley-ashamed004:smiley-angelic001 la inn babyaksjer lørdag morgen og nå mandag 11.30ish, for å være precis:hilarious:

Åå så spennende! Krysser fingrene for deg! Vi har tatt ut spiral i dag, så blir spennende fremover her også!

Veldig spennende :smiley-bounce012 :dance008 Er nok ikke så heldig at den sitter i PP1, siden jeg faktisk er blitt 40 år gammel:smiley-ashamed004 Tester når jeg er 8dpo, så får vi se:joyful:

Weee, spennende dere nå også skal igang med sprøvingen:happy093.Barn nr 1 eller søskenprøving?❤️

Jeg tror jaggu meg EL er på gang, jeg:wideyed::smiley-bounce015:gen014 Hadde noe inni sørens el-smerter nå kl 18.00:bag::arghh:måtte bare hive meg på do, satt å svettet og ble helt uvel. Kan ha saftige el-smerter i dagene før, under og etter EL:bookworm: Aaauuuu.. Så passer vel bra vi fikk lagt inn aksjer før idag:happy119:love017
20250428_180911.jpg
Screenshot_20250428_183256_Premom.jpg

Veldig spennende :smiley-bounce012 :dance008 Er nok ikke så heldig at den sitter i PP1, siden jeg faktisk er blitt 40 år gammel:smiley-ashamed004 Tester når jeg er 8dpo, så får vi se:joyful:

Weee, spennende dere nå også skal igang med sprøvingen:happy093.Barn nr 1 eller søskenprøving?❤️
Blir barn nr. 2 her, han vi har fra før er 18 mnd nå :Heartred
Spennende når testinga starter! Herlighet jeg husker selv jeg fikk positiv test 8 dpo på første

Last edited:
Blir barn nr. 2 her, hun vi har fra før er 18 mnd nå :Heartred
Spennende når testinga starter! Herlighet jeg husker selv jeg fikk positiv test 8 dpo på første frøkena her!

Så koselig å begynne prøvingen på nr 2 :binkybaby :love7 Her prøver vi på vårt syvende barn- vi har 6 barn sammen ifra før, som er ganske spredt i alder. Hu eldste blir 18 år i juli, nr 2 blir 16 år i nov, nr 3 blir 13 år i sep, nr 4 blir 7 år i nov, nr 5 blir 4 år i sep og minstemann blir 18 mnd 7 mai:love017

Er så gøy å begynne testingen, er så utrolig spennende å glane på disse testene og:hilarious::joyful: Er en selverklært testetøs deluxe:laughing021 Har førhen testet positivt 6dpo(1 gang bare med nr 3) også 8 dpo, 9dpo og 1 gang 10dpo sent om kvelden med nr 5:happy119

Håper du blir fort gravid igjen❤️✨

Back
Topp