J-40675750
Flørter med forumet
Heii! Jeg tok glukosebelastningstesten i uke 28 som nå er 2 uker siden, og jeg har fortsatt ikke fått noe svar på prøven.. hvor lang tid er det vanlig at det skal ta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skulle absolutt ha fått svar til nåHeii! Jeg tok glukosebelastningstesten i uke 28 som nå er 2 uker siden, og jeg har fortsatt ikke fått noe svar på prøven.. hvor lang tid er det vanlig at det skal ta?
tok en uke for min del. Jeg ville ringt til lege og etterlyst. Vet noen har en policy der de ikke ringer/sender resultat hvis alt er ok, kan det være noe sånt?Det vet jeg ikke, får ringe inn på legekontoret og høre om de vet noe angående testen.Du skulle absolutt ha fått svar til nåtok en uke for min del. Jeg ville ringt til lege og etterlyst. Vet noen har en policy der de ikke ringer/sender resultat hvis alt er ok, kan det være noe sånt?

Det bør du sende inn en offisiell klage på, det er jo ekstremt dårlig.Ringte inn og purret før helgen, de hadde resultatet liggende.. svangerskaps diabetes på meg ja, utrolig at ikke de klarte å kontakte meg når de fikk svarene![]()
Ja er utrolig skuffet over hvordan dette ble håndtert. Vet ikke hvordan man sender klageDet bør du sende inn en offisiell klage på, det er jo ekstremt dårlig.
Spør de, hvor du kan rette en klageJa er utrolig skuffet over hvordan dette ble håndtert. Vet ikke hvordan man sender klage
Det er jo helt utrolig! Spesielt når du har fått utslag på testen, da skulle de ringt så snart de har resultat klart. Enig med hun over her, send en formell klage.Ringte inn og purret før helgen, de hadde resultatet liggende.. svangerskaps diabetes på meg ja, utrolig at ikke de klarte å kontakte meg når de fikk svarene![]()
Det er alvorlig! Når man har dette må man jo vite om det, så man kan regulere kost og slikt.Ringte inn og purret før helgen, de hadde resultatet liggende.. svangerskaps diabetes på meg ja, utrolig at ikke de klarte å kontakte meg når de fikk svarene![]()
Hadde en telefonsamtale med jordmor idag og skal få time hos henne imorgen. Hun var ikke fornøyd med hvordan dette hadde gått for seg og skulle sende en melding til legen min om at dette ikke var ok. Synes selv også at dette er utrolig kjipt, da det ikke bare er meg dette går utoverDet er alvorlig! Når man har dette må man jo vite om det, så man kan regulere kost og slikt.

Huff! Ja, det skjønner jeg. Godt at jm tar dette på alvor!Hadde en telefonsamtale med jordmor idag og skal få time hos henne imorgen. Hun var ikke fornøyd med hvordan dette hadde gått for seg og skulle sende en melding til legen min om at dette ikke var ok. Synes selv også at dette er utrolig kjipt, da det ikke bare er meg dette går utover![]()
Ja hun var ikke noe fornøyd.. fikk også beskjed av jordmor at legen min skulle gitt meg resept på utstyr til måling av blodsukker, det har jeg heller ikke fått og må nå vente på svar fra den allerede treige legen minHuff! Ja, det skjønner jeg. Godt at jm tar dette på alvor!