Sannsynlighet for at det går bra<3

Litt over 75,5%❤️ Men jeg vet ikke om jeg kommer til å følge så nøye med på dette eller akkurat hvor mange dager og uker på vei. Alt tilsa at det skulle gå bra sist, så klarer ikke helt å betrygge meg med dette. Kjenner jeg synes at det er litt vanskeligere enn jeg hadde trodde det skulle bli nå som jeg er gravid igjen. Fikk ønske jeg kunne få en garanti for at det går bra denne gangen❤️ Håpet er stort❤️

Litt over 75,5%❤️ Men jeg vet ikke om jeg kommer til å følge så nøye med på dette eller akkurat hvor mange dager og uker på vei. Alt tilsa at det skulle gå bra sist, så klarer ikke helt å betrygge meg med dette. Kjenner jeg synes at det er litt vanskeligere enn jeg hadde trodde det skulle bli nå som jeg er gravid igjen. Fikk ønske jeg kunne få en garanti for at det går bra denne gangen❤️ Håpet er stort❤️
Åh :Heartred
Kjenner meg igjen. Når man har mistet så mister man på sett og vis roen man hadde før. Vanskelig å sette ord på. Men vi må bare håpe på det beste og ha positiv tankegang:Heartred

60,1%

Last edited:
Denne har jeg hatet de 3 siste svangerskapene :hungry: Kom meg til 99,1% med barn nr 4, før det brått måtte avbrytes :dummy1: Men likte den før den tid. Nå klarte jeg faktisk å trykke meg inn på linken, det har jeg ikke gjort siden jeg gikk gravid med barn nr 4.

Back
Topp