❤️ IKM Uke 19 ❤️

Nå er det under 24 timer til jeg og mannen møtes og el (og positiv el-test) har til nå holdt seg unna, som jo vil si at vi rekker det!! :love022Hurra! :Heartred Testene har begynt å øke greit i styrke, særlig i dag, så det blir spennende å se hvor lang tid det tar før den blir positiv.
Nå er jeg så hoppende glad! :love7

Se der ja! Den kom brått på. EL slim og masse murringer på jobb i dag. Håper det betyr at syklusen har stabilisert seg igjen etter en veldig kort syklus og en veldig lang syklus de to forrige pp'ene.

Håper bare ikke murringene betyr at egget har sluppet allerede, vi har ikke rukket å legge inn aksjer :nailbiting: må prøve å unngå å drikke og tisse på noen timer for å ta en test til i kveld.

Vedlegg

• 1000035858.png
    1000035858.png
    560,9 KB · Visninger: 62
Nå er det under 24 timer til jeg og mannen møtes og el (og positiv el-test) har til nå holdt seg unna, som jo vil si at vi rekker det!! :love022Hurra! :Heartred Testene har begynt å øke greit i styrke, særlig i dag, så det blir spennende å se hvor lang tid det tar før den blir positiv.
Hurra, godt at det klaffer!

Så bra! :hello2

Tror faktisk toppen er forbi. Innså nå at jeg er såpass urutta at jeg glemte å teste i går kveld :laughing002Antydning til eggløsningssmerter i ettermiddag.

Fikk lagt inn aksjer lørdag og søndag. Håper det holder og at vi rekker en runde til i kveld.:love017

Vedlegg

• IMG_0926.jpeg
    IMG_0926.jpeg
    151,4 KB · Visninger: 65
Tror faktisk toppen er forbi. Innså nå at jeg er såpass urutta at jeg glemte å teste i går kveld :laughing002Antydning til eggløsningssmerter i ettermiddag.

Fikk lagt inn aksjer lørdag og søndag. Håper det holder og at vi rekker en runde til i kveld.:love017
Det må holde vel!

Her ser det ut som at det blir EL i morgen, og vi har kun lagt inn aksjer i dag. Kjører på med en runde i morgen også, håper det holder... :smiley-angelic001

I dag litt utpå formiddagen fikk jeg positiv el-test :Heartred Det kan være at den har kommet tidligere enn da jeg tok, men fikk bare testet i natt kl 4 (da ble styrken målt til 0.75) og ca 10 timer etter (1.1). Fikk voldsomme el-smerter i 18-tiden så egget kan ha sluppet allerede da. Nå ble den målt til ca 0.40, så det var fort gjort. :joyful:

Aksjer er lagt og alle er glade :hilarious::Heartred

Jeg er spent på å følge dere alle fremover. :love7

I dag litt utpå formiddagen fikk jeg positiv el-test :Heartred Det kan være at den har kommet tidligere enn da jeg tok, men fikk bare testet i natt kl 4 (da ble styrken målt til 0.75) og ca 10 timer etter (1.1). Fikk voldsomme el-smerter i 18-tiden så egget kan ha sluppet allerede da. Nå ble den målt til ca 0.40, så det var fort gjort. :joyful:

Aksjer er lagt og alle er glade :hilarious::Heartred

Jeg er spent på å følge dere alle fremover. :love7
Samme her med el-symptomer!!
Testen min litt på eftaen idag- nå er den tørket som du ser..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Visninger: 46
Kris23 - 33 - B1 - PP10? - EL ca. 24/04 - IKM 08/05.

Har ikke skrevet her den siste runden, men henger meg på igjen nå :D Nettopp startet med utredning for IVF. Mannen har levert sædprøve og jeg blodprøve, så får vi se hva som skjer videre. Noen andre her som har vært gjennom slik utredning?
Vi har vært gjennom utredning, og skal begynne med ivf i juni om vi ikke klarer det på egenhånd før :happy:

(ikke klaffet på 2 år så tviler på 2 sykluser har så mye å si)

Jøss, nå plutselig fikk jeg masse el-slim igår på cd9, og smerter nå inatt på cd10. Eggløsning kommer som regel på dag 12-13, men et par ganger siste årene har den slått til med å komme tidligere. Så veldig glad vi fikk lagt inn aksjer på dag 7 og 9!! :nailbiting: Krysser fingrene :love017

Jeg kan flyttes på eggløsning 24/4 og ikm 9/5 da:happy119

Og der var EL-test negativ like fort som positiv test kom!
Vi får legge inn aksjer de 2 neste dagene bare for å ha prøvd.. i tilegg er det vel første gang jeg har positiv EL-test, pga pcos.. neste syklus får vi letrozol igjen!

Vedlegg

• IMG_6033.png
    IMG_6033.png
    669,1 KB · Visninger: 36
Jøss, nå plutselig fikk jeg masse el-slim igår på cd9, og smerter nå inatt på cd10. Eggløsning kommer som regel på dag 12-13, men et par ganger siste årene har den slått til med å komme tidligere. Så veldig glad vi fikk lagt inn aksjer på dag 7 og 9!! :nailbiting: Krysser fingrene :love017

Jeg kan flyttes på eggløsning 24/4 og ikm 9/5 da:happy119
Ordnet :hello2

Back
Topp