EkstraKjærlighetÅGi
Forelsket i forumet
Skjønner godt at det hjalp å få avklart det. Da er det ikke noe annet dere kunne gjort eller noe å ha med seg som en usikkerhet i fremtiden. Kjipt og vanskelig er det sikkert også uansettJa det var som jeg forventet, i følge sykehuset kan det se ut som lite utvikling noe som er forenelig med MA. Vi hadde i utgangspunktet bestemt oss for å avbryte uansett pga rart forløp, men det hjalp utrolig mye å vite at det egentlig ikke var et valg som stod på oss likevel. Ingen kul opplevelse, så nå fikk jeg mifegyne i går på sykehuset og venter på å ta cytotec i morgen tidlig. Kjenner jeg gruer meg veldig da det står så mye «skrekkhistorier» om dette på diverse forumer..
Skjønner godt at du gruer deg! Husk at det stort sett går ganske greit og at skrekkhistorier gjerne er de verste tilfellene.
Masse lykke til og gode tanker til dere
Og ikke les alle skrekkhistorier. Jeg mistet i MA i august i fjor. Fikk cytotec tabletter som jeg tok hjemme sammen med paralgin forte stikkpiller. Det hele gikk veldig fint til tross for at jeg var i kjelleren fordi jeg hadde mistet. Alt var over på noen timer. Noen dager senere fikk jeg bekrefter i UL at alt var kommet ut. Blødde i en liten uke.