Prøve på nr 3 - GRAVID ❤️

Håper det er baby strek! Er så lei skygger ass, skjønner ikke at det er mulig.. jeg har ikke testa siden 10 morgen urin. TR i morgen
Er også megalei av det! Skal innrømme at jeg ble helt skjelven av strekene som dukket opp, så blir en hard trykk i fleisen hvis det ikke kommer noe på neste test :shy: håper tr ikke dukker opp hos deg! :Heartred

Jeg ser også strek! :smiley-angelic001 :woot::Heartred

Som jeg håper!!! :smiley-angelic001❤️ når ryker neste test? Jeg er så spent :woot::love7

Er også megalei av det! Skal innrømme at jeg ble helt skjelven av strekene som dukket opp, så blir en hard trykk i fleisen hvis det ikke kommer noe på neste test :shy: håper tr ikke dukker opp hos deg! :Heartred
Jeg er 1000000% sikker på at du får en positiv test igjen i dag :Heartred :happy093

Det var det beste bildet jeg fikk tatt av den også, ser ikke farge på den på andre bilder :sorry:

På det bildet ser den klart rosa ut:happy119 Men skjønner jo godt du er skeptisk med historikken din❤️ Håper strekene blir sterkere:smiley-angelic001:Heartpink

Da ble det som fryktet/forventet negative tester :sorry:

Vedlegg

• PXL_20250401_181712926.jpg
    PXL_20250401_181712926.jpg
    524,9 KB · Visninger: 56
Her må det være noe :nailbiting: :woot: jeg ser veldig godt på tidligtestene, og siden de er svake der så gir det mening at vanlig testene er negative. Jeg har troa på dette, men skjønner godt du er skeptisk mtp historikken din❤️ venter suuper spent på neste test :woot:

Her må det være noe :nailbiting: :woot: jeg ser veldig godt på tidligtestene, og siden de er svake der så gir det mening at vanlig testene er negative. Jeg har troa på dette, men skjønner godt du er skeptisk mtp historikken din❤️ venter suuper spent på neste test :woot:
Vi får se om jeg våkner opp til tr imorgen eller ikke, og kanskje det blir en test (eller ti) ila dagen hvis den ikke kommer :hilarious:

Vi får se om jeg våkner opp til tr imorgen eller ikke, og kanskje det blir en test (eller ti) ila dagen hvis den ikke kommer :hilarious:
Krysser alt jeg kan, hadde vært såå gøy om du ble med i november eller desember :smiley-angelic001 :smiley-angelic001:love7

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp