❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Har du de helt nede til max streken? Hos meg brer der seg ganske fort, men tar noen minutter før testen blir hvit og ikke sånn rosa ish.
Ser rosa strek på denne å da, så den ser positiv ut for meg.

Ser at du svarte lenger opp at dette ikke var planlagt, men alle er velkomne her da :Heartred
:Heartpink

Holdte de ned på midten ca, ikke helt ned til streken.. men dyppa en ny test i 5 sekunder, tok lang tid det også. Jeg vet hvor mange dpo jeg er engang.. akkurat nå kjenner jeg frykt for de medisinene jeg fikk for 2 dager siden...

Mange følelser rundt det.. :sorry: var ikke planlagt, et uhell morgenen på CD7, nødprevansjon innen 12 timer.. jeg føler meg slem nesten som skriver her i tråden, fordi dere er så mange som virkelig håper på positiv test.. så kommer jeg da.. som i 2 uker har håpet på mensen.. i tillegg var jeg på koloskopi for 2 dager siden, fikk smertestillende intravenøst - og påvist crohns sykdom. Plan er å ta videre MR undersøkelser.. også er det jo termin langt inni desember :smiley-ashamed008 huff ja.. som sagt så er det mange følelser nå..
Det kan ikke være lett å være ufrivillig gravid :Heartred har du en partner å snakke med? Utrolig at det skulle klaffe på CD7 da.

Dette var nok siste testen jeg tok denne runden, ikm var i går, fortsatt negativ 12dpo. Mest foruroligende er smertene jeg har hatt den siste uken, må sikkert finne ut hva det er :sorry: Lykke til videre alle som er i gang med spennende testing:happy093.Jeg er spent på å se testene :pompus:

Vis vedlegget 457370
Åh det var leit :(
Tenker jeg også gir opp 12 dpo (på tirsdag) og avslutter progesteronstøtten.

Dette var nok siste testen jeg tok denne runden, ikm var i går, fortsatt negativ 12dpo. Mest foruroligende er smertene jeg har hatt den siste uken, må sikkert finne ut hva det er :sorry: Lykke til videre alle som er i gang med spennende testing:happy093.Jeg er spent på å se testene :pompus:

Vis vedlegget 457370
Virkelig merkelig med disse smertene du har hatt. Håper du finner ut av det og at det blir spire på deg veldig snart. Men så lenge tanta ikke er her er det vel fortsatt et lite håp?

Det kan ikke være lett å være ufrivillig gravid :Heartred har du en partner å snakke med? Utrolig at det skulle klaffe på CD7 da.
Ja er gift og har 3 barn fra før.. men mannen er ikke en som støtter så mye mer emosjonelt enn å gi en klem og sir at han forstår at jeg har det sånn. Så går han på en måte videre. Han aksepterer ting veldig fort. Det er bare så mange ting som gjør at dette er et kjempedårlig tidspunkt å bli gravid på. Vi tok forhåndsregler med kondom (ble et uhell der), nødprevansjon og alt sånt. Men vi er tydeligvis bare superfertile :rolleyes:

Jeg har snakket om dette så mange ganger nå. Dette bare for å vise hvor dårlig babyplan testere kan være. Jeg er nok 12 dpo idag begynte å spotte litt tidlig. Men det er såvidt brunt på papiret. Tok en siste test og en lurestrekk vises fra det var våt til tørt. Skal aldri stole på de testene her før man får en sterk strekk.
IMG_0176.jpeg

Vedlegg

• IMG_0170.jpeg
    IMG_0170.jpeg
    913,6 KB · Visninger: 44
  • IMG_0171.jpeg
    IMG_0171.jpeg
    934,4 KB · Visninger: 44
Ja er gift og har 3 barn fra før.. men mannen er ikke en som støtter så mye mer emosjonelt enn å gi en klem og sir at han forstår at jeg har det sånn. Så går han på en måte videre. Han aksepterer ting veldig fort. Det er bare så mange ting som gjør at dette er et kjempedårlig tidspunkt å bli gravid på. Vi tok forhåndsregler med kondom (ble et uhell der), nødprevansjon og alt sånt. Men vi er tydeligvis bare superfertile :rolleyes:
Uff, jeg sender en styrkeklem! Ser at du nettopp har fått påvist crohns, det er kjempetøft. Skjønner at det er mye for deg og at en overraskende graviditet ikke var helt det du trengte nå :dead:
Jeg har forresten også en mann som ikke er så flink til å gi emosjonell støtte. Han går rett inn i fiksemodus og det er jo gjerne ikke det jeg er ute etter når jeg har det vanskelig.

Her blir det termin 6.januar men om det klaffer neste pp. men det er stor sannsynlighet for at det blir 2025 baby likevel.
Blir du satt i gang? Hadde vært gøy om fødselen starta før termin evt fått nyttårs barn. Eldste kom 9 dager før og de to siste kom 2 dager over termin. Så tviler på at 3 kommer før

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp