Skyggestrek?

maria1092

Flørter med forumet
Hei og god morgen gjengen :Heartbigred
Hadde lovet meg selv å ikke be om hjelp til å tolke tester; og jeg hadde lovet meg selv å ikke teste «for tidlig». Nå sitter jeg altså her! Temperaturen min er stigende og mensen skal komme om 3 dager (dvs var 34-dagers syklus så den kunne også kommet i dag, veldig vanskelig å si fordi den kan til tider være litt uregelmessig). Hadde så mange tester liggende at jeg ville teste for gøy, men det tullet med hodet mitt for nå tror jeg at jeg ser skyggestrek. Jeg har alltid tenkt «Er det strek, så ser du den. Da trenger en ikke bekreftelse fra andre» - men nå ble jeg oppriktig nysgjerrig på om dette er noe såpass tidlig - eller om det rett og slett bare er jeg som ser «ønskestrek». Dette spesielt fordi jeg ble gravid livmor tidlig i høst og ønsker selvsagt en spire like sterkt som alle andre her, så er livredd for at det bare er jeg som nå har blitt helt gæren, haha!

Vedlegg

• IMG_6500.png
    IMG_6500.png
    253,7 KB · Visninger: 153
  • IMG_1B91DD92-887F-4DCB-928E-CB07B6994BEA.jpeg
    IMG_1B91DD92-887F-4DCB-928E-CB07B6994BEA.jpeg
    952,3 KB · Visninger: 149
  • IMG_6503.jpeg
    IMG_6503.jpeg
    542,2 KB · Visninger: 151
Hei og god morgen gjengen :Heartbigred
Hadde lovet meg selv å ikke be om hjelp til å tolke tester; og jeg hadde lovet meg selv å ikke teste «for tidlig». Nå sitter jeg altså her! Temperaturen min er stigende og mensen skal komme om 3 dager (dvs var 34-dagers syklus så den kunne også kommet i dag, veldig vanskelig å si fordi den kan til tider være litt uregelmessig). Hadde så mange tester liggende at jeg ville teste for gøy, men det tullet med hodet mitt for nå tror jeg at jeg ser skyggestrek. Jeg har alltid tenkt «Er det strek, så ser du den. Da trenger en ikke bekreftelse fra andre» - men nå ble jeg oppriktig nysgjerrig på om dette er noe såpass tidlig - eller om det rett og slett bare er jeg som ser «ønskestrek». Dette spesielt fordi jeg ble gravid livmor tidlig i høst og ønsker selvsagt en spire like sterkt som alle andre her, så er livredd for at det bare er jeg som nå har blitt helt gæren, haha!
Ser ut som at det kan være noe på gang her :) Krysser fingrene for deg :)

Hørt så mye rart om skyggestreker til Babyplan, så sendte de en mail - men han som svarte på mailen kunne ikke se strek overhodet. Æææ aner ikke lenger, haha! :facepalm: Tror jeg tester igjen om en dag eller to jeg :p

Jeg gjør egentlig også det. Stoler ikke helt på han der fyren i Babyplan, men må nok uansett pent vente til testene blir tydeligere :wacky: Livredd for å bli skuffet. Kan jeg spørre om folk ser strek der bildet ikke er redigert også eller er det mest på den jeg har dempet belysningen på?

Back
Topp