April 2025

HappyMom86

Elsker forumet
Assistert-jentene
Siden ingen andre følte seg kallet så tar jeg på meg å opprette April gruppa. :biggrin

Jeg har enkelte dager jeg ikke er helt i form og ikke er så mye innom forumet og dager der jeg omtrent ikke vet opp ned på meg selv. Så beklager på forhånd om jeg glemmer å sette folk på liste eller oppdatere. Det er bare å tagge meg for å gi meg beskjed hvis noen opplever at noe mangler. ❤️

Legg inn info som følger:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk -type forsøk og nr - Medisiner - ca. dato oppstart/innsett

Venter på oppstart:

-HappyMom86 - 39 år - B3, nr 1 med ny mann - Medicus - ED innsett nr1 - Letrozol, Ovitrelle, Cyclogest, Albyl-e - innsett ca uke 15

- Adele_ - 34 år - B1 - Porsgrunn - Forsøk #2

- Helleoglykke- 23 - B1- Medicus(Bergen) -iui nr 2 - ovitrelle, utrogestan, Albyl E - inseminasjon antagelig 8/9.april

- IVFPernille - 30 - B2 - UNN - 1.uttak, 2.innsett - cyclogest

- Hassel - 28 - B1 - Medicus Oslo - IVF med sæddonasjon #1 - Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart stimulering ca. 27.-29. april

- Swoop! - B1 - Ullevål - 1. uttak, 3. innsett - Prednisolon og trolig Albyl-E. Kanskje Cyclogest

- Angeldust - 34 - B2 - Porsgrunn - ivf/icsi førsøk #1 - bemfola, fyremadel, ovitrelle og cyglogest - 21.mars/innsett ca uke 14/15

- Amalie2024 - 40- B1 - OUS - FET #1 av IVF #1 - cyclogest - innsett uke??

- fix - 37 - B1 - Medicus - ICSI #2 (4. uttak) - kort protokoll - Elonva, pergoveris, fyremadel/ganirelix, prednisolon, klexane, ovitrelle, cyclogest - innsett forhåpentligvis i uke 15

- Chansey - 38 år - B1 - Ullevåll - Forsøk #2

- Jm95 - 29 - B2 - Hausken - FET #2 av IVF #1 - progynova & cyclogest - innsett før påske :)

- Noldus - 33 år - Barn 2 - CFC - IUI nr 1 denne runden - tamoxifen og ovitrelle - oppstart ved mens et sted mellom 20. og 30. April

- Ing-K - 33 - B1 - OUS -FER #2 av ICSI #1 - Cyclogest (og prednisolon fra privat gyn) - Innsett uke 15/16

Stimulerer:

- Norri - 34 - B2 - UNN - Forsøk #2 - Rekovelle, ganirelix, ovitrelle, prednisolon, albyl-e. - uttak ca uke 13/14? Innsett uke 13/14?

Ruger:

Totalfrys:

Avbrutt:

Gravid:

Ikke gravid:

Videre til Mai:

Last edited:
Siden det ikke ble noe iui forsøk denne syklusen så ble jeg med til april:Heartred Her er oppdatert info:love017

Helleoglykke- 23 - B1- Medicus(Bergen) -iui nr 2 - ovitrelle, utrogestan, Albyl E - inseminasjon antagelig 8/9.april

Innsett blir ikke før i mai på oss, men blir med her likevel siden vi starter stimulering i april. Det er vår første runde, så er både nervøs og spent og har sikkert mange spørsmål.

Hassel - 28 - B1 - Medicus Oslo - IVF med sæddonasjon #1 - Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart stimulering ca. 27.-29. april

Innsett blir ikke før i mai på oss, men blir med her likevel siden vi starter stimulering i april. Det er vår første runde, så er både nervøs og spent og har sikkert mange spørsmål.

Hassel - 28 - B1 - Medicus Oslo - IVF med sæddonasjon #1 - Rekovelle, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart stimulering ca. 27.-29. april
Velkommen skal du være. ❤️ Her er det bare å spørre i vei om alt du måtte lure på. Jeg har gått videre til eggdonasjon, men holdt på med å prøve å få barn med IVF helt siden sommeren 2021.
Her er flere også som har holdt på en stund og kan masse.

Hei :happy: melder meg inn her, selv om jeg starter stimulering om få dager. Innsett er estimert å skje i starten av april uansett, så det blir kanskje riktig her? :love017

Angeldust - 34 - B2 - Porsgrunn - ivf/icsi førsøk #1 - bemfola, fyremadel, ovitrelle og cyglogest - 21.mars/innsett ca uke 14/15

Jeg og samboer har prøvd naturlig siden desember 2020, og krysser fingre for at det var dette som skulle til for å klaffe!

Jeg kommer til å høre til her :) Men vet ennå ikke noen ting om verken datoer eller hvor det blir. Har ett embryo igjen hos riksen, samtidig som jeg holder på å sette opp en alternativ behandlingsplan hos Medicus med nytt uttak. Jeg vet ennå ikke om jeg får mulighet til å gjøre noen av dem før påske, og i så fall hvilken det blir. Men uansett blir det noe i april!!

Jeg kommer til å høre til her :) Men vet ennå ikke noen ting om verken datoer eller hvor det blir. Har ett embryo igjen hos riksen, samtidig som jeg holder på å sette opp en alternativ behandlingsplan hos Medicus med nytt uttak. Jeg vet ennå ikke om jeg får mulighet til å gjøre noen av dem før påske, og i så fall hvilken det blir. Men uansett blir det noe i april!!
Er bare å legge inn infoen når du vet litt mer. Velkommen skal du være. ❤️

Jeg venter fortsatt på mensen som skulle kommet 9/3 og vet derfor ikke helt hvordan ting blir, men håper de har kapasitet når tiden er inne :Heartpink

Føler jeg hører til her selv om jeg er i gang med stimuleringen nå, evt «rugetid» vil jo bli i april :smiley-angelic001:Heartred

Norri - 34 - B2 - UNN - Forsøk #2 - Rekovelle, ganirelix, ovitrelle, prednisolon, albyl-e. - uttak ca uke 13/14? Innsett uke 13/14?

fix - 37 - B1 - Medicus - ICSI #2 (4. uttak) - kort protokoll - Elonva, pergoveris, fyremadel/ganirelix, prednisolon, klexane, ovitrelle, cyclogest - starter stimulering ila helgen om TR kommer som forventet

Jeg må få mensen innen 27/3 ellers må vi vente til etter påske. Syklusen min er helt rar etter kjemisk sist så jeg aner ikke om vi rekker det, men blir gjerne her mens jeg venter på TR. :Heartpink

Ps. Trist, men koselig å se noen kjente brukernavn :Heartpink
Dette er en reise jeg ikke unner noen... Men vi har dessverre ikke noe valg. Ønsket og håpet er så sterk hos oss alle her på forumet og jeg skulle så ønske at det gikk bra for oss alle til slutt:Heartpink

Ting ble litt mer spennende og virkelig for meg da jeg dro på apoteket og hentet ut alt av medisiner i dag. Ovitrelle sprøyta så heldigvis ut til å ha overlevd turen hjem selv om vi ble stående i kø på stengt vei. Jeg hadde pakket den godt inn sammen med kjølevarer og en pose med frossne grønnsaker for å holde på kulden best mulig.

Så oppdaget jeg blod! Yes nå starter det! Ikke ofte man blir glad for å se at mensen er på vei. :laughing002

fix - 37 - B1 - Medicus - ICSI #2 (4. uttak) - kort protokoll - Elonva, pergoveris, fyremadel/ganirelix, prednisolon, klexane, ovitrelle, cyclogest - starter stimulering ila helgen om TR kommer som forventet

Jeg må få mensen innen 27/3 ellers må vi vente til etter påske. Syklusen min er helt rar etter kjemisk sist så jeg aner ikke om vi rekker det, men blir gjerne her mens jeg venter på TR. :Heartpink

Ps. Trist, men koselig å se noen kjente brukernavn :Heartpink
Dette er en reise jeg ikke unner noen... Men vi har dessverre ikke noe valg. Ønsket og håpet er så sterk hos oss alle her på forumet og jeg skulle så ønske at det gikk bra for oss alle til slutt:Heartpink
Ja, kjenner på det samme :Heartpink godt at vi er fler, selv jeg selvfølgelig ønsker at alle skal bli gravide og komme seg ut av denne dansen. Min syklus er også rar etter kjemisk. Mensen ser ut til å komme nå, men det var 10 dager for sent. Vet ikke om jeg får nytt innsett denne syklusen likevel.

Da var syklusdag 1 her, og første sprøyte blir satt i ettermiddag. Er helt kvalm av nervøsitet rundt hele greia o_O Plutselig ble det så virkelig. Har vært et hormonelt troll den siste uka, og mistenker at det ikke blir særlig bedre av hormonsprøyter:smiley-ashamed004
Noen gode tips underveis?:Heartpink

Da var syklusdag 1 her, og første sprøyte blir satt i ettermiddag. Er helt kvalm av nervøsitet rundt hele greia o_O Plutselig ble det så virkelig. Har vært et hormonelt troll den siste uka, og mistenker at det ikke blir særlig bedre av hormonsprøyter:smiley-ashamed004
Noen gode tips underveis?:Heartpink
Eneste tipset jeg har er å senke forventninger til deg selv og ta livet med ro. Lev som ellers og gi deg selv litt ekstra tålmodighet. Det er en kort periode det er sånn og det blir bedre igjen. Bruk denne gruppa til å skrive av deg frustrasjon og å dele gleder. ❤️ Vi er her med deg

Eneste tipset jeg har er å senke forventninger til deg selv og ta livet med ro. Lev som ellers og gi deg selv litt ekstra tålmodighet. Det er en kort periode det er sånn og det blir bedre igjen. Bruk denne gruppa til å skrive av deg frustrasjon og å dele gleder. ❤️ Vi er her med deg
Takk for tips og støtte :Heartpink
Senke forventninger og leve skal jeg etter beste evne forsøke å få til. Håper jeg fortsatt er i stand til å løpe noen ganger i uka (kanskje ta det noe roligere ettehvert som syklusen går). Er så deilig å ha andre man kan sparre med, når spørsmål og tankene flyr avgårde!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp