Ikke vite kjønn?

Vifårse

Elsker forumet
Maiskolbene 2023 :-)
♡Novemberhjerter 2025♡
Er det noen som vurderer å ikke vite kjønn før fødsel?
Eventuelt noen som har gjort det tidligere svangerskap?

Jeg har veldig lyst til å vente denne gangen, men kombinasjon av dårlig viljestyrke og nysgjerrigper er ikke helt forenlig med å vente :hilarious:

Om du har gjort det før: var det verdt ventingen, eller skulle du ønske du hadde visst tidligere? :shy:

Jeg har skikkelig lyst å ikke få vite det på benken på ultralyd, men få det på en lapp, i en konvolutt og kan finne det ut med familien min hjemme (når vi vil) :love7

Har veldig lyst til det, men mannen er imot det. Min søster har gjort det med 2 av sine 3 og hun sier det er veldig motiverende mtp fødsel fordi det blir en ekstra motivasjon. Det å endelig få møte babyen og se hvem og hva slags kjønn det er. Mannen min er kronisk planlegger og vil ha kontroll og at alt er timet og tilrettelagt. Det og ikke vite kjønn passer han dårlig :laughing021

Jeg vil ikke vite kjønn denne gangen. Men da jeg nevnte det til mannen for 2 år siden så var han ikke helt enig. Håper han er mer på gli nå og at jeg vinner denne kampen :hilarious:

Jeg har lyst til å ikke vite! Samtidig så vil jeg vite og er super nysgjerrig! Så hadde Datra mi et sett i lys rosa.. som første outfit.. der jeg har tenkt at en gutt skulle hatt lyseblå.. og jente lyse lilla.. meeen lilla passer jo egentlig begge.. men mamma som er «min» strikker.. er jo ikke helt enig :dontknow Så har jeg fått beskjed om at jeg aldri kunne klart det.. så kanskje jeg bare må la være å finne ut før fødsel da .. nysgjerrig, planlegger som er litt kontrollfreak:hilarious:

Hvis det går bra denne gangen vil jeg vite. På mannens side (mannen bestemmer også kjønnet), er det bare gutter, så vi fikk sjokk da vi ventet jente :hilarious: Nå er jeg sikker på at det er en ny jentespire der inne :p

Hvis det går bra denne gangen vil jeg vite. På mannens side (mannen bestemmer også kjønnet), er det bare gutter, så vi fikk sjokk da vi ventet jente :hilarious: Nå er jeg sikker på at det er en ny jentespire der inne :p
Så morsomt for den siden av familien! :) Her er det en god blanding på begge sider, dog flest gutter når jeg teller over. Jeg har jenter:) .

Jeg har ikke helt følelse angående kjønn. Pleier å ta feil hihi.

Så morsomt for den siden av familien! :) Her er det en god blanding på begge sider, dog flest gutter når jeg teller over. Jeg har jenter:) .

Jeg har ikke helt følelse angående kjønn. Pleier å ta feil hihi.
Hehe ja, det er også morsomt at på vår side er det KUN jenter. Mamma og pappa har 5 barnebarn og alle er jenter. Er dette ei jente, blir det i så fall den sjette jenta :hilarious: :hilarious:

Siden jeg har følelse på jente, er det kanskje gutt. Sist tenkte vi jo at det måtte være gutt, men så var det jente :hilarious::Heartred Er veldig fornøyd med det altså, veldig koselig med alle prinsessenykkene:hilarious:

Hehe ja, det er også morsomt at på vår side er det KUN jenter. Mamma og pappa har 5 barnebarn og alle er jenter. Er dette ei jente, blir det i så fall den sjette jenta :hilarious: :hilarious:

Siden jeg har følelse på jente, er det kanskje gutt. Sist tenkte vi jo at det måtte være gutt, men så var det jente :hilarious::Heartred Er veldig fornøyd med det altså, veldig koselig med alle prinsessenykkene:hilarious:
Ja, fint med jenter. Jeg har kun søstre selv. Men er jo mannen som bestemmer kjønnet :hilarious: Spennende å se hva det blir!

Synes egentlig det er større personlighetsforskjeller enn kjønnsforskjeller. Mine jenter er ikke like :P Selv om de har felles interesser. Begge har likt både biler og dukker. Gjort alt gutter gjør, bare med rosa klær med katter på :hilarious::hilarious:

Back
Topp