Siste leieboer

2 dpo:

Er ikke bombesikker på eggløsningsdag, men nå teller jeg sånn ca. Har svake menssmerter. Og det har jeg ofte hatt mellom eggløsning og mensen. Er trøtt og godtesyk. Gleder meg til testing neste uke.

3 dpo:

Våknet isted med skikkelig stikk og menssmerter. Det har helt sikkert vært HELT likt i tidligere lutealfaser men noterer det ned, lell.

- stikk
- murringer

4 dpo:

Herremin så tregt dagene går når man venter. Intet veldig spennende å melde idag. Ser ut fra notater fra Flo at dette er helt vanlige symptomer jeg har mellom eggløsning og mens.

- murringer
- trøtt

7 dpo:

Tok en test igår kveld, fikk bare et innfall. Den var så klart negativ! Litt vel tidlig, og kanskje det er tidlig idag også, men teste skal jeg! Har aldri fått så godt utslag på test på morgenen. Så venter litt før jeg tar den.

- stikk midt i magen nederst imorges og i går kveld.
- lett kvalme rett før jeg la meg, og kjenner snev av det idag.
- hormonell

Negativ test på meg 7 dpo. Fortsettelse følger! Er visst ikke så rutinert. Har ikke kjøpt meg nok tester til å teste hver dag fremover :hilarious: Må ut en tur og handle inn

8 dpo:

Negativ test idag. Like spennende hver dag med testing. Om det ikke klaffer denne runden så er det helt i orden. Jeg har vært privilegert med å bli kjapt gravid tidligere. Og sånn utenom alderen min, så har jeg ikke noe hastverk. Det kan gjerne la vente på seg noen mnd. Jeg vet hva jeg har i vente i en ny graviditet, og det gruer jeg meg til.

- kvalme av og på
- litt murringer

10 dpo:

Negativ test. Spenningen forsetter!

- Kvalme idag også
- Svake menssmerter
- Sliten

Skriver ikke dpo. Har ikke fått mensen. Jeg må tydeligvis ha lest signaler på el helt feil. Så blir jo bare å vente å se når den kommer. Dagene har hvertfall flydd avgårde her. Så har ikke fått tenkt så mye over noe. Begynner å lure på om stikkene jeg noterte her oppe kanskje har vært el?

Syklusdag 8.

Syns tiden går fort avgårde. Det våres skikkelig ute om dagen. Det er så utrolig deilig!
Har bestilt eggløsningstester pluss graviditetstester. Prøver meg på litt testing etter el, så får jeg riktig nedtelling mot ikm.

Er veldig spent på om jeg blir gravid og hvordan svangerskapet går denne gang. Har egentlig lyst til å bare få en baby her, og slippe alt styret. Sist var jeg ekstremt kvalm mesteparten av graviditeten. Om jeg tenker for mye på akkurat det, så mister jeg egentlig helt lysten på å bli gravid. Er det lov å håpe på at det ikke blir like ille neste gang?

Syklusdag 12.

Venter på el. Har denne runden startet å teste etter den. Appen min sier 26 mars. Så får vi se.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp