Medicus- eggløsning i helg

Helleoglykke

Flørter med forumet
Skulle ha inseminasjon denne uken, som ikke ble noe av da eggløsning hadde kommet før tiden.. så da er det bare å vente på TR slik at vi får gå i gang med forsøk nr 2. :p MEN, jeg tror kanskje eggløsning faller på helg neste syklus- noe som skremmer meg, må jeg da vente enda en mnd om det blir på en helg? eller får man inseminasjon i helgen hos medicus?

Skulle ha inseminasjon denne uken, som ikke ble noe av da eggløsning hadde kommet før tiden.. så da er det bare å vente på TR slik at vi får gå i gang med forsøk nr 2. :p MEN, jeg tror kanskje eggløsning faller på helg neste syklus- noe som skremmer meg, må jeg da vente enda en mnd om det blir på en helg? eller får man inseminasjon i helgen hos medicus?
Hvis det er i Oslo så tviler jeg, men de kan gjøre unntak. Jeg ville krevd det!

Helt utrolig at syklusene og vinduene som er så korte og skjøre, også ryker det om du får EL på feil dag.. Håper du har flaks slik at du får EL tidligere neste syklus.

Medicus i Bergen er veldig greie folk. Pleier å ringe dem eller sende dem meldinger på portalen når det er noe. Om sykepleierne ikke vet spør de legen og gir tilbakemelding etterpå.

Back
Topp