Skravletråden

Jeg kjenner på de samme bekymringene. Men har aldri opplevd SA eller MA. Men tror mange av bekymringene øker når jeg leder og hører om folk som opplever det. Prøver å fortelle meg selv at dette skal gå fint!! Lykke til på UL :Heartpink
Ja, bekymringene mine øker når jeg leser og hører om det, men også når jeg drømmer om det. Blir nesten krisemaksimering med meg. Jeg opplevde SA når jeg var 19 år om jeg ikke husker feil og at en gang når jeg var 23 år. Ble gravid med sønnen min rett etterpå. Visste ikke noen av gangene at jeg var gravid før sterke smerter og mye blødninger. Eller, jeg skjønte jeg var det når mensen ikke kom i det heletatt (når jeg var 23 år) så når jeg fikk så store smerter dro jeg til legen og det ble bekreftet.

Fått time til første ultralyd! :happy:

..men ikke før i uke 14. Det var litt senere enn forventet, men har fått time 22. april som er rett over påske :bunny

Viste seg at ikke jordmoren tar innvendig UL, så det var jo et lite skår i gleden. Skal tilbake 18 mars. Føles som en evighet til!
MEN, hun prøvde utenpå, sånn tilfelle vi kunne se noe. Og vi så livmoren som var rund og fin, og en liten bylt i høyre side. Vi fikk også se at det flimret, så det var noen fine og raske hjerteslag der :Heartpink Kvaliteten var ikke så god da, siden var utenpå i uke 6+4. Men vi er veldig glade :love017

Angående skjult forum kan det ta lengre tid for å få tilgang siden det er helg.

I morgen blir jeg borte mesteparten av dagen, men sjekker innom når jeg kan. Trolig kan jeg ikke det før på kvelden i tilfelle. :happy:

Satser på at de som har skrevet til nå kommer inn i løpet av i morgen, har selv fri, så kan prøve å legge til flere i løpet av fredagen, men kommer litt annpå når forum ansvarlig er på jobb osv

Hvordan ser slike skjulte forum ut egentlig? Havner den som en slags egen tråd under oktober eller blir det et eget forum under 2025?
Røk jo ut med MA før jeg kom så langt sist.

Hvordan ser slike skjulte forum ut egentlig? Havner den som en slags egen tråd under oktober eller blir det et eget forum under 2025?
Det ligger egen inne på oktobergruppa :D

IMG_2124.png
Sånn ser det ut :happy:

Hatt to dager turnusfri og brukt dem på å føle meg kvalm og miserabel :depressed: Skulle egentlig på jobb imorgen og hele helgen, men har sagt at jeg ikke kommer. Skal bli godt å være hjemme i helgen :happy: Så får vi se hvordan ting er til uka.

Altså, 10 mai skal minstemann komfirmeres, jeg skal da ha en bunad jeg lånte i fjord også med familie, hvordan i huleste skal jeg få til dette, ser jo ut som en ballong allerede. Hvil magen roe seg litt eller?? Husker ikke fra sist

Altså, 10 mai skal minstemann komfirmeres, jeg skal da ha en bunad jeg lånte i fjord også med familie, hvordan i huleste skal jeg få til dette, ser jo ut som en ballong allerede. Hvil magen roe seg litt eller?? Husker ikke fra sist
Du er ikke så «heldig» at det en bunad med høyt liv?

For å få tilgang til skjult gruppe:

Skriver det her å håper alle får det med seg :Heartred

•Du må ha vært medlem med eget nick i minimum 1 mnd.
•Du må ha skrevet 50 innlegg i oktoberforumet, svare på leker og kommentere er også innlegg.
•Du må være oppskrevet i terminlisten i oktoberforumet.

Angående skjult gruppe: Om dere sender melding til meg OG @Kaine så går det kanskje raskere å få tilgang. Jeg er innom forumet å sjekker hver dag, men av og til så glipper det. Da er det greit at Kaine også vet om at dere ønsker tilgang. Dere kan sende til begge i samme melding :Heartred

Hva gjorde dere på første svangerskapskontroll? I tillegg til henvisning til TOUL. Legen min mener blodprøve ikke er rutine da - men syns jeg har lest at det er det? Skal på mandag

Back
Topp