Skravletråd uke 11

Kan du spørre dem om det? Kan være de sender henvisningen nå når du tok kontakt og, men det skulle de jo sagt så du slapp unødvendig uro. Her sendte hun avgårde henvisning når jeg tok kontakt, men har ikke time før neste uke (egentlig i morgen, men måtte bytte den pga begravelse).
Lurt på det om jeg må være fysisk hos jordmor for at hun skal sende henvisningen eller om jeg kan sende melding og spørre allerede nå om de kan henvise ? Ser liksom ikke problemet å få det til

Fryser så fælt! Har fyra i peisen, men er så kaaald.

Ellers er symptomene KUN ømme bryster. Ikke kvalm, ikke sulten :P

Fryser så fælt! Har fyra i peisen, men er så kaaald.

Ellers er symptomene KUN ømme bryster. Ikke kvalm, ikke sulten :P
Fryser som om jeg har feber jeg og, må legge meg på kvelden med ei varmeflaske, helt sinnsykt hvor ille det er. Føler meg så gammel der jeg stuptrøtt tasser bort til senga kl 20 med varmeflasken min :laughing002

Fryser som om jeg har feber jeg og, må legge meg på kvelden med ei varmeflaske, helt sinnsykt hvor ille det er. Føler meg så gammel der jeg stuptrøtt tasser bort til senga kl 20 med varmeflasken min :laughing002
Ja, helt inn til beinet. Hehe. Deilig med varmeflaske :)

Jeg er også sinnsykt kald/fryser! Men varm nederst på magen. Er dette vanlig?:laughing002

Hvordan ligger vi foresten ann nå i forhold til antall innlegg/lukket gruppe (og er det noen måte jeg kan sjekke dette selv)?

Lagde noen flere leker, håper de også slår ann :)

Hvordan ligger vi foresten ann nå i forhold til antall innlegg/lukket gruppe (og er det noen måte jeg kan sjekke dette selv)?

Lagde noen flere leker, håper de også slår ann :)
Dette kan sjekkes når du ser på oversikten over alle temingruppene for 2025. Så står det Tråder: 54, Innlegg: 3,8 tusen :)

• Liker
Reactions: vo
I dag mottok jeg første pakke med gravidbukser :hilarious: bruker egne klær på jobb og jeg orker ikke å gå med bukser som strammer på magen mer :hungover: føler jeg er litt vel tidlig ute, men samtidig er dette barn nr 3, så vil tro magen dukker opp om ikke mange ukene uansett
Føles sånn her og, er så oppblåst. Hadde på jeans en dag. Var så ubehagelig! Nr 3 her og.

I dag mottok jeg første pakke med gravidbukser :hilarious: bruker egne klær på jobb og jeg orker ikke å gå med bukser som strammer på magen mer :hungover: føler jeg er litt vel tidlig ute, men samtidig er dette barn nr 3, så vil tro magen dukker opp om ikke mange ukene uansett
Jeg har også kjøpt en pakke med gravidklær på Finn. Kjenner jeans strammer allerede, så tenkte det var greit å begynne. Og gravidbukser er jo sååå gode :shy: Barn 3 her også så regner med magen kommer fortere

Jeg har også kjøpt en pakke med gravidklær på Finn. Kjenner jeans strammer allerede, så tenkte det var greit å begynne. Og gravidbukser er jo sååå gode :shy: Barn 3 her også så regner med magen kommer fortere
Ja, de buksene har alltid vært et savn her når graviditeten har vært over :hilarious:

Lurt på det om jeg må være fysisk hos jordmor for at hun skal sende henvisningen eller om jeg kan sende melding og spørre allerede nå om de kan henvise ? Ser liksom ikke problemet å få det til
Hmm.. Du får høre. Hos meg trengte hun bare vite siste mensdag, og navnet mitt selvsagt. Så fant hun vel resten i systemet. Hun skulle også vite fastlegen min.

Back
Topp