Tusen takkÅåå, lykke til!!Håper på mange fine egg og en god opplevelse
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkÅåå, lykke til!!Håper på mange fine egg og en god opplevelse
![]()
Ja. Gikk litt i kjelleren. Men leste masse etterpå, og ser at 33 ikke egentlig er dårlig. Sier jo egentlig ingenting før prøven i morgen. Enn så lenge prøver jeg å holde motet oppe. Testene er helt ok. Ikke svakere hvertfall.Tusen takkHvordan går det med deg? Tatt ny test i dag? Så at det ikke var så høy hcg i går
![]()
Åh så godt å høreJa. Gikk litt i kjelleren. Men leste masse etterpå, og ser at 33 ikke egentlig er dårlig. Sier jo egentlig ingenting før prøven i morgen. Enn så lenge prøver jeg å holde motet oppe. Testene er helt ok. Ikke svakere hvertfall.
Herregud så bra!!!! Og så mange egg. Håper mange blir befruktet og krysser fingre for at det blir kjempebra videreJeg ligger på klinikken nå, nettopp ferdig. Har så vondt at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre, men jeg fikk ut 20 egg og bare gråter fordi jeg er så gladjeg håper mange blir befruktet, men tør ikke håpe for mye så jeg jinxer det. Jeg er redd for totalfrys, og håper jeg kan få ferskinnsett selvom det var sykt mangle folikler.
Edit: overhørte legen si nå at det er ingenting som tilsier at jeg ikke kan ha fersktinnsett!!!
SnikerJeg ligger på klinikken nå, nettopp ferdig. Har så vondt at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre, men jeg fikk ut 20 egg og bare gråter fordi jeg er så gladjeg håper mange blir befruktet, men tør ikke håpe for mye så jeg jinxer det. Jeg er redd for totalfrys, og håper jeg kan få ferskinnsett selvom det var sykt mangle folikler.
Edit: overhørte legen si nå at det er ingenting som tilsier at jeg ikke kan ha fersktinnsett!!!
SnikerHei alle sammen! Jeg har ikke skrevet noe i dette forumet enda, men skal ha mitt første innsett på torsdag, etter totalfrys. Henta ut 29 egg i feb, og fikk 5 fine blastocyster på frys etter en nervepirrende 5 dagers venteperiode.
Står på cyclogest og progynova og er greit hormonell nåVi tar en runde privat ivf i påvente av offentlig, men nå ser det altså lyst ut for at det kan bli med det ene egguttaket.
Når kan man teste og forvente svar ved innsett av 5 dagers? Er man liksom 5 dpo allerede når man setter inn? Jeg skal ikke bruke noe eggløsningssprøyte eller lignende.
Masse lykke til!! Håper du får mange fine egg!Sov kjempedårlig fra 00-03 i natt, og var våken fra 3 til vi måtte dra nå fordi jeg var så spent før egguttak. Føler meg som et barn på julaften, er det bare meg som ikke klarer å slappe av før?
Nei, for å si det sånn.. Valiumen kicka veldig godt på meg pga spente følelser før uttak. Besvimte flere ganger og øynene svartna helt (ikke av sinne, men beroligende som virka for bra). Alt jeg klarte å formidle var at jeg ville ha mannen min med megSov kjempedårlig fra 00-03 i natt, og var våken fra 3 til vi måtte dra nå fordi jeg var så spent før egguttak. Føler meg som et barn på julaften, er det bare meg som ikke klarer å slappe av før?
Krysser alt som krysses kan for degJa. Gikk litt i kjelleren. Men leste masse etterpå, og ser at 33 ikke egentlig er dårlig. Sier jo egentlig ingenting før prøven i morgen. Enn så lenge prøver jeg å holde motet oppe. Testene er helt ok. Ikke svakere hvertfall.
Men det er fullstendig forståelig. Ventetiden er så vond, og når du i tillegg ikke ser de testene du helst vil se..Jeg gruer meg så til hcg målingen i morgen. Synes testene har stagnert. Og de burde jo egentlig blitt sterkere dersom HCG har doblet seg. Blir så sliten av all grublingen. Har lest noe forskning som sier at de med høy bmi har lavere konsentrasjon av hcg i starten av svangerskap, og at man som følge av det skiller ut mindre hcg i urinen… snakk om å lete etter halmstrå. Men jeg klarer ikke slappe av og bare «ta det som det kommer» (selv om man jo ikke har noe annet valg når det kommer til resultatet). Men hjernen jobber på høygir for å prøve å beholde håpet om at dette kan gå. Går i krisemodus flere ganger om dagen nå![]()
Tusen takkHerregud så bra!!!! Og så mange egg. Håper mange blir befruktet og krysser fingre for at det blir kjempebra videre![]()
![]()
Så fantastisk å høre, håper det gjelder meg og!!Sniker
Jeg fikk ut 19 egg på mitt siste uttak og hadde ikke noe særlig tegn på overstimulering. Ble ferskinnsett allerede dag 3! Har hatt mer tegn til overstimulering på uttak med færre egg, så det kan gå helt fint med innsett for deg![]()
Ja hvis jeg ikke blir dårligere i dagene fremover blir det innsett søndag
Tusen takkMasse lykke til!! Håper du får mange fine egg!
På selve egguttaksdagen? Kanskje det er derfor jeg holdt på å besvime i hele dag og måtte bli så lenge, på grunn av de beroligende medisinene?Nei, for å si det sånn.. Valiumen kicka veldig godt på meg pga spente følelser før uttak. Besvimte flere ganger og øynene svartna helt (ikke av sinne, men beroligende som virka for bra). Alt jeg klarte å formidle var at jeg ville ha mannen min med meg![]()
Uff skjønner det så godt. Jeg krysser alt jeg har for at dette går nå, ventetiden er så vond når man er redd for at det skal gå galtJeg gruer meg så til hcg målingen i morgen. Synes testene har stagnert. Og de burde jo egentlig blitt sterkere dersom HCG har doblet seg. Blir så sliten av all grublingen. Har lest noe forskning som sier at de med høy bmi har lavere konsentrasjon av hcg i starten av svangerskap, og at man som følge av det skiller ut mindre hcg i urinen… snakk om å lete etter halmstrå. Men jeg klarer ikke slappe av og bare «ta det som det kommer» (selv om man jo ikke har noe annet valg når det kommer til resultatet). Men hjernen jobber på høygir for å prøve å beholde håpet om at dette kan gå. Går i krisemodus flere ganger om dagen nå![]()
Gratulerer med så mange egg! Håper formen er bedre nå. Jeg synes også det var vanvittig vondt og ble liggende i flere timer etterpå, men dagen etter var det mye bedre. De sa jeg kunne få ekstra smertestillende hvis det blir flere uttak.Ja hvis jeg ikke blir dårligere i dagene fremover blir det innsett søndagGår greit, men er litt skremt av hvor vondt egguttak faktisk var! Jeg får så lett blodtrykksfall, og hadde så forferdelig vondt, så måtte bli værende i 6 timer på klinikken fordi jeg ble helt blåhvit og holdt på å gå i bakken hver gang jeg prøvde å reise meg. Men smertene er bedre nå, bare litt mørbanka føles det ut som, og utrolig sliten
![]()
Skjønner at det er skikkelig nervepirrende. Krysser fingrene for dereJeg gruer meg så til hcg målingen i morgen. Synes testene har stagnert. Og de burde jo egentlig blitt sterkere dersom HCG har doblet seg. Blir så sliten av all grublingen. Har lest noe forskning som sier at de med høy bmi har lavere konsentrasjon av hcg i starten av svangerskap, og at man som følge av det skiller ut mindre hcg i urinen… snakk om å lete etter halmstrå. Men jeg klarer ikke slappe av og bare «ta det som det kommer» (selv om man jo ikke har noe annet valg når det kommer til resultatet). Men hjernen jobber på høygir for å prøve å beholde håpet om at dette kan gå. Går i krisemodus flere ganger om dagen nå![]()