Gutt eller jente? ✨

Har en gutt fra før, og håper egentlig litt på enda en gutt:Heartblue:Heartblue Men så har vi jentenavn klart, da..:hilarious:

har både gutt og jente, så spiller ingen rolle egentlig! har egentlig ikke noe følelse på hva det er heller.

Jeg også tror det er jente. Håper jeg ikke blir skuffa om det er en gutt. Fint det også :)

Har ei jente, og håper litt på ei jente til :Heartred
Men det ingen gutter i familien så hadde vært litt gøy med en gutt også ;)

Jeg er der at jeg håper så inderlig det er ei jente! :Heartred :Heartred
For det hadde vært helt magisk! For vi har 2 gutter fra før, og 2 av pdd 7 barnebarn (på mannens side) er jenter, og det er eldste og yngste :laughing002
Hadde et brennende håp om at nr 2 skulle bli ei jente! Og ble suuuuuuper lei meg når vi fant ut at det var en gutt til :smiley-ashamed005

Men jeg VET med sikkerhet denne gangen, at det hadde vært veldig praktisk med en gutt til :laughing002

Så denne gangen tror jeg det er like gøy uansett :Heartred

He inga som helst formeining om kva det blir, og kjenner at det blir like bra uansett:happy:

Med ein gut ifrå før hadde det jo både vore koseleg med to tette brør, samt lettvint mtp klede ++:Heartblue

Blir det ei jente så blir det koseleg då søskenbarnet mitt ventar ei jente i sommar, så då blir dei isåfall eit lite tospann der:Heartpink

Har en av hver fra før, så er litt vinn-vinn uansett, minste er gutt så hadde nok vært gøy for han med en bror, og greit med klær
osv. samtidig er det veldig koselig med en jente til og kanskje litt mindre kaos. Har ingen følelse på kjønn enda i hvert fall :)

Vi har en gutt og to jenter. Jeg har sterk guttefølelsene denne gangen. Sønnen vår på 7 år sa «jeg blir veldig glad uansett, meeen vi har fått mange jenter nå» :love2

Har to gutter og en jente. Har guttefølelse, men det har jeg hatt med alle tre så kan fort ta feil. Det viktigste er en frisk baby.

Siden vi har en jente hadde det vært koselig med en gutt også, men føler kanskje dette også er en jente. Vi er litt usikre på om vi skal vente med å vite kjønn til fødsel eller ikke.

Har hatt jente på følelsen lenge, men av og til kommer det en guttefølelse :happy:
Har en gutt fra før, så det hadde forsåvidt vært «lettere» men en til en hvis dere skjønner hva jeg mener.

For min del spiller det ingen rolle om det er gutt eller jente, begge deler er like velkomne.
Blir spennende å se om magefølelsene stemmer!

Jeg har følelse på gutt de siste dagene, svangerskapet er veldig likt svangerskapet med gutten min. Betyr ikke noe det nødvendigvis, men magefølelsen sier gutt nå :)

Jeg tror jente siden det var ganske lenge fra tidspunktet jeg kunne ha blitt gravid til eggløsning kom.

Magefølelsen min sier jente. Og magefølelsen er sterk. Kvalmere enn sist, også har jeg studert bildene fra fosterdiagnostikken og der ser jeg en tydelig flat nub! Har til og med handlet noe mer rosa ull til «lillesøster»… Får sjokk på neste ul om det viser seg å være gutt

Har to gutter og en jente. Har guttefølelse, men det har jeg hatt med alle tre så kan fort ta feil. Det viktigste er en frisk baby.
Haha, her har guttefølelsen endret seg til jentefølelse. Veldig spent på OUL 2. juni.

Back
Topp