Første dag i siste mens 25.1. Null symptomer på eggløsning når den angivelig skal ha funnet sted. Syklusen i des var på 39 dager (!), i januar på 27 dager! Så i februar var alt bare surr.
Har hatt stålkontroll på både mens og eggløsning i 8,5 år
Kommet på tida som en klokke! Rett før jul ble jeg syk og innlagt på sykehus. Opplevde tungt stress og sorg, tror det kan ha tullet noe veldig med syklusen. For i februar ble jeg tydeligvis gravid...
Så noe er veldig off. Jeg følte jeg hadde kontroll på eggløsningen. Men hører også om at man kan ha TO eggløsninger en sjelden gang? Jeg er "gammal" også, så trodde jeg hadde kommet i tidlig overgangsalder egentlig haha
Får man i 2025 tidlig ultralyd? Altså sist jeg var gravid er 10 år siden. Da fantes det ikke med mindre du betalte selv (jeg gjorde det, kostet en tusenlapp den gangen). Men skulle gjerne visst når termindatoen er for at jeg skal ha blitt gravid den datoen det står, det stemmer ikke
det er faktisk fysisk umulig.
Har hatt stålkontroll på både mens og eggløsning i 8,5 år
Får man i 2025 tidlig ultralyd? Altså sist jeg var gravid er 10 år siden. Da fantes det ikke med mindre du betalte selv (jeg gjorde det, kostet en tusenlapp den gangen). Men skulle gjerne visst når termindatoen er for at jeg skal ha blitt gravid den datoen det står, det stemmer ikke