Jeg har den rareste syklusen jeg noen gang har hatt nå. Først mensen i 2,5 dag. Så murring og stikking i magen hver dag siden. Samt småkvalm. Har jo hatt en plan om å forsøke på «gamle måten» i pausesyklusen, så tester etter eggløsning. Har hatt eggløsning vanligvis rundt dag 17-18, men har jo hatt sakte stigning på tester fra rundt dag 10. sånn har det ikke vært nå. CD 13 i går, og på kvelden fikk jeg rosa blod på papiret når jeg hadde vært på do. Tenkte da det kanskje skyldtes av vi hadde ligget, men det fortsetter i dag. «Flott» hvis jeg får rekordkort syklus nå, og må vente enda en syklus på ny IVF

men får vel antakelig startet opp i mars, så holder meg her uansett videre. Får lyst til å gi opp hele kroppen!
Planen for klinikken er den samme som forrige gang, men følte virkelig at det ikke akkurat var et bra uttak så jeg har bedt om en samtale for å redegjøre for veien videre. Jeg vil også virkelig vurdere hysteroskopi, men det er ingen utpreget grunn. Jeg har bare en følelse… og det er jo ikke legene helt med på