❤️ IKM UKE 11 ❤️

Da har jeg bestilt EL-tester. Så får vi se om appen eller symptomene mine har rett om når jeg har EL. Eller kanskje de begge tar feil og EL er en helt annen dag?
Spennende! Har du brukt det før eller er det første gang?
Jeg har også kjøpt inn EL-tester, men usikker på om jeg får brukt de denne syklusen. Jeg har fremdeles hcg i kroppen, så EL-testene blir falsk positive frem til hcg er ute av kroppen:(

Spennende! Har du brukt det før eller er det første gang?
Jeg har også kjøpt inn EL-tester, men usikker på om jeg får brukt de denne syklusen. Jeg har fremdeles hcg i kroppen, så EL-testene blir falsk positive frem til hcg er ute av kroppen:(
Skjønner at det blir vanskelig å teste da :sorry:

Jeg brukte de når vi prøvde på førstemann, men jeg fikk aldri positiv test den måneden jeg ble gravid (ikke i nærheten en gang), så det var bare flaks.

Tenkte jeg skulle bestille opp graviditetstester på nett (så jeg slipper å leke gjemsel med kjentfolk på apoteket som jeg gjorde forrige syklus... :greet025) Men, hvilke tester er best (sett opp mot pris/pålitelighet/tidlig svar)?

Tryhard25 - 32 - B1 - PP4- EL 02/03 - IKM 16/03

Melder meg inn her etter SA. Teller første blødningsdag som mensen og håper veldig på eggløsning 2 uker etter :Heartred Skal begynne å teste etter el om noen dager (fikk så vidt negativ i går, så regner med at jeg kan stole på el-testene heretter). Har store håp om novemberspire :love017
Velkommen hit ❤️
Trist å høre om SA , håper det blir november spire på deg ❤️

Tenkte jeg skulle bestille opp graviditetstester på nett (så jeg slipper å leke gjemsel med kjentfolk på apoteket som jeg gjorde forrige syklus... :greet025) Men, hvilke tester er best (sett opp mot pris/pålitelighet/tidlig svar)?
Jeg bestilte 15 tidligtest stav fra babyplan etter å ha vært misfornøyd med alle graviditetstestene jeg har brukt denne graviditeten (dårlig farge, treg, ustabil fra strip til strip osv). Brukte make sure vanlige strips, rfsu vanlige strips og vanlige strips fra Normal. Hørt mye bra om babyplan her inne så går for de, men stav denne gangen, og skal ikke «måle hcg» med tester, men dra til legen tidlig så man faktisk får fasiten istedenfor å bli gal :laughing002 Eggløsningstestene til make sure er jeg dog fornøyd med, så fortsatte med de til EL.

Jeg brukte tidligtest (strimler) fra babyplan og fikk positiv test 9 dpo forrige gang. Jeg var fornøyd med de :) Hørt at noen har fått antydning til skyggestrek med de, men det har jeg selv aldri fått.

Dag 11 etter MA og ikke spottet på et døgn :hello2 Krysser fingrene for at eggløsning skjer ila den kommende uken. Klaffer det ikke denne syklusen blir det nok pause fra prøvingen noen måneder, kjenner det frister veldig lite :(
Hurra! Har troa på at det klaffer for oss begge denne el :Heartred

Jeg bestilte 15 tidligtest stav fra babyplan etter å ha vært misfornøyd med alle graviditetstestene jeg har brukt denne graviditeten (dårlig farge, treg, ustabil fra strip til strip osv). Brukte make sure vanlige strips, rfsu vanlige strips og vanlige strips fra Normal. Hørt mye bra om babyplan her inne så går for de, men stav denne gangen, og skal ikke «måle hcg» med tester, men dra til legen tidlig så man faktisk får fasiten istedenfor å bli gal :laughing002 Eggløsningstestene til make sure er jeg dog fornøyd med, så fortsatte med de til EL.
Jeg brukte tidligtest (strimler) fra babyplan og fikk positiv test 9 dpo forrige gang. Jeg var fornøyd med de :) Hørt at noen har fått antydning til skyggestrek med de, men det har jeg selv aldri fått.
Takk for svar dere! Da har jeg bestilt litt diverse fra babyplan! Kjenner jeg meg selv rett så kommer det til å gå unna på tester så snart jeg har den minste mistanke :smiley-angelic006

Endelig en negativ eggløsningstest :hello2 Det må jo bety at hcg har sunket mye, skal vel ikke så mye hcg til før eggløsningstesten blir positiv?

Riktignok ganske sterk strek, men svakere enn kontrollstreken:)

Vedlegg

• IMG_0512.jpeg
    IMG_0512.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 45
Last edited:
Her har EL testing startet for fult, ønsker ikke gå glipp av den, da sist syklus var mye lengre enn vanlig. Så da missa vi helt. Noen som har oversikt på hvor lenge i forveien dere har EL smerter? Ikke blitt bevisst på det før de siste to syklusene mine og jeg blir stadig usikker på hva som er hva.

Back
Topp