Åhh gratulerer!![]()
![]()
SÅ glad på dine vegne!
Takk, fine folk.. Nå skal vi bare få dere alle sammen med videreGratulerer så utrolig mye
Håper jeg følger etter deg inn i novemberforumet![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh gratulerer!![]()
![]()
SÅ glad på dine vegne!
Takk, fine folk.. Nå skal vi bare få dere alle sammen med videreGratulerer så utrolig mye
Håper jeg følger etter deg inn i novemberforumet![]()

Nå ble jeg så rørt på dine vegne!! Dette unner jeg deg
Neii, ikke ennå - de med positive tester til nå sitter kanskje litt på gjerdet frem til ev. IKM-dato - eventuelt venter på at noen andre skal åpneJa, tenk at vi pratet om det med novemberforumet.. Har ikke vært der inne og sett, så det et ingen som har åpnet det?

Eneste er at den smaker pytonJa, hiv innpå - det skader jo ikke?! Håper også du følger etter!
men greier vel det noen dager frem til elOjj, det synes jeg, ja! Ikke bry deg så fælt om de tallene, enig med deg at toppen ser ut til å ha vært! (men i uke testet litt til vara for å se at det går helt ned igjen). Har du hatt andre tegn i tillegg?Kan det ha vært en topp i går selv om premom ikke har registrert det som høy?
Den er kjedeligEneste er at den smaker pytonmen greier vel det noen dager frem til el

Den som er registrert i går som 0,8 ser jo sterkest ut.. merkelig at den er lavere enn de to tatt etterpå..Kan det ha vært en topp i går selv om premom ikke har registrert det som høy?
For noen herlige tester!!Bare for forskningen sin del, slik ser eggløsningstesten ut (den blå) med en positiv babyplan av denne dimensjonen:
Vis vedlegget 454909
Hadde også en stav liggende jeg fikk gratis, det var visst tidlig test så jeg nå
Dette er andre urin, synes den ofte er mer konsentrert og bra enn første hehe.

Jeg fant ut at 5-6 dpo var bra dager å teste på uansett jegFor noen herlige tester!!
Trenger at du tester litt for oss alle, så jeg ikke får det for meg at 5 dpo er en bra dag å teste på![]()
Nå er jeg 7 dpo så kan vel snart begynne på ordentlig, så kanskje Mindel ikke trenger å stå for underholdningen alene 

dance018Gratulerer så mye. Utrolig glad på dine vegne

Evig takknemligJeg fant ut at 5-6 dpo var bra dager å teste på uansett jeg![]()
Nå er jeg 7 dpo så kan vel snart begynne på ordentlig, så kanskje Mindel ikke trenger å stå for underholdningen alene
dance018
vi trenger flere tester!Jeg har aldri hatt tegn på eggløsning. Eller.. jeg kjenner ikke igjen tegnene. Skal fortsette å testeOjj, det synes jeg, ja! Ikke bry deg så fælt om de tallene, enig med deg at toppen ser ut til å ha vært! (men i uke testet litt til vara for å se at det går helt ned igjen). Har du hatt andre tegn i tillegg?
Hva mener du? Forrige syklus så slik ut, da fikk jeg høy på under 0,8 Den som er registrert i går som 0,8 ser jo sterkest ut.. merkelig at den er lavere enn de to tatt etterpå..
Hva er det som gjør at strimmelen med 0,8 i denne syklusen nå betegnes som lav? Merkelig..Hva mener du? Forrige syklus så slik ut, da fikk jeg høy på under 0,8 ![]()