❤️ IKM uke 9 ❤️

Kan det ha vært en topp i går selv om premom ikke har registrert det som høy?

Vedlegg

• Screenshot_20250217_093403_Premom.jpg
    Screenshot_20250217_093403_Premom.jpg
    243,1 KB · Visninger: 64
Kan det ha vært en topp i går selv om premom ikke har registrert det som høy?
Ojj, det synes jeg, ja! Ikke bry deg så fælt om de tallene, enig med deg at toppen ser ut til å ha vært! (men i uke testet litt til vara for å se at det går helt ned igjen). Har du hatt andre tegn i tillegg?

Her er mine etter jeg begynte å bruke premom. Tenker å teste i et par dager til - bare i tilfelle.

Vedlegg

• IMG_4067.jpeg
    IMG_4067.jpeg
    142,1 KB · Visninger: 50
Jeg har jo bare EL-tester registrert i Premom fra og med i går, men den mente før jeg registrerte testene at EL skulle skje lørdag 15. som nok er vanlige syklus beregningen, men etter jeg registrerte testene mener den nå at eggløsningen skjedde på torsdag.. Er det til å stole på mon tro?

Bare for forskningen sin del, slik ser eggløsningstesten ut (den blå) med en positiv babyplan av denne dimensjonen:

Vis vedlegget 454909

Hadde også en stav liggende jeg fikk gratis, det var visst tidlig test så jeg nå :knegg:

Dette er andre urin, synes den ofte er mer konsentrert og bra enn første hehe.
For noen herlige tester!!

Trenger at du tester litt for oss alle, så jeg ikke får det for meg at 5 dpo er en bra dag å teste på :hilarious:

Ojj, det synes jeg, ja! Ikke bry deg så fælt om de tallene, enig med deg at toppen ser ut til å ha vært! (men i uke testet litt til vara for å se at det går helt ned igjen). Har du hatt andre tegn i tillegg?
Jeg har aldri hatt tegn på eggløsning. Eller.. jeg kjenner ikke igjen tegnene. Skal fortsette å teste :) Den er på 0.44 nå, så går sakte nedover.

Back
Topp