❤️ IKM uke 9 ❤️

Hahaha det gjør det så absolutt! Har levd på dette idag, og venter i spenning. Meeeeen har også blitt gal og tatt en test selv (5dpo:hilarious:) så vet ikke hvis det gjør det bedre eller verre jeg :hilarious: lenge leve galskapen
Ja, det er kanskje ulempen, leder andre inn i fristelsen hehe!

Har bare slik vanlig test fra Babyplan :)

Har ikke utviklet seg noe egentlig, får se om de skjer mirakler i morgen :knegg: Nå har jeg sett Grand Prix finale uten vin jeg hadde kjøpt, så da får vi håpe det er en god grunn :hilarious:

Tok denne testen nettopp.
Tenk så gøy at du kanskje går som første på «gravid» her nå :shy: Veldig gøy å følge med på dette i ventetiden…

Jeg som enda er i EL-ventetiden :banghead: Duste ventetid uten noen flere svar her enda hvertfall.. :arghh: Samme svake streken i en uke snart nå på EL-testene. Eggløsningssmerter fra onsdag og mye EL-slim, men ingen positiv utslag på testene :bag:

her måtte jeg ty til testing allerede (pga ovitrelle) og vil ikke eventuelt lurt i tilfelle positiv test når jeg skal i gang med å teste etter bebis:p

Vedlegg

• IMG_2746.jpeg
    IMG_2746.jpeg
    870,8 KB · Visninger: 77
Tenk så gøy at du kanskje går som første på «gravid» her nå :shy: Veldig gøy å følge med på dette i ventetiden…

Jeg som enda er i EL-ventetiden :banghead: Duste ventetid uten noen flere svar her enda hvertfall.. :arghh: Samme svake streken i en uke snart nå på EL-testene. Eggløsningssmerter fra onsdag og mye EL-slim, men ingen positiv utslag på testene :bag:
Haff, det er så slitsomt med denne tiden når kan ikke vet.. Venter man på noe snart, eller ikke. Men tegnene er jo tydelige da? Høres jo rart ut at det ikke skjer noe snart med slim og smerter :bored:

Et lite spørsmål til dere erfarne «testere» her inne: er det ingen som bruker clearblue fertilitetsmonitor? Hvilke eggløsningstester synes dere er best?:)

Et lite spørsmål til dere erfarne «testere» her inne: er det ingen som bruker clearblue fertilitetsmonitor? Hvilke eggløsningstester synes dere er best?:)
Babyplan testene dekker alle mine behov, er billige (koster jo penger, men ja :knegg: :bag:). Tar gjerne 2-3-4 stykk når eggløsningen er på vei. Har ikke monitor fordi det blir dyrt, rett og slett :) Jeg klarer finne den kunnskapen selv, kombinerer med å måle temperaturen, så vet når eggløsningen har vært osv. Har også en historie med lange og ustabile sykluser, så det ville blitt mye tester jeg måtte kjøpe. Men den er sikkert fin å bruke!

Følte ikke det kom noen avklaring i dag :banghead::knegg: Jeg tok testene, og var positiv selv! Synes de så bra ut, bedre enn i går. Så strekene fra doen liksom. Men den digitale slår bare ikke ut :bored::shifty::knegg: Temperaturen holder seg dog bra, bruker å være nedover på dette punktet hos meg :shy:

Bildene er tatt fem minutter etterpå ca.

Vedlegg

• 20250216_071227.jpg
    20250216_071227.jpg
    1,2 MB · Visninger: 113
Følte ikke det kom noen avklaring i dag :banghead::knegg: Jeg tok testene, og var positiv selv! Synes de så bra ut, bedre enn i går. Så strekene fra doen liksom. Men den digitale slår bare ikke ut :bored::shifty::knegg: Temperaturen holder seg dog bra, bruker å være nedover på dette punktet hos meg :shy:

Det ser jo ut som fin økning da❤️ Kan være at den digitale trenger litt mer hcg.
Jeg trur det her er en liten spire.

Syns jo de er mer tydelig enn i går :pompus: kjempe positivt med tempen!

Tja, vet ikke om det er økning.. Men tiden får bare vise. Har kort lutealfase, den ble riktignok litt lengre av Letrozol forrige runde, så vet ikke helt hva jeg kan forvente denne gangen. 2-3 dager til evt.

Vanskelig å fange strekene på film, men de er nå der. Tar en ny babyplan å urin 2 etterhvert :)

Vedlegg

• 20250216_085926.jpg
    20250216_085926.jpg
    1,4 MB · Visninger: 89
Tja, vet ikke om det er økning.. Men tiden får bare vise. Har kort lutealfase, den ble riktignok litt lengre av Letrozol forrige runde, så vet ikke helt hva jeg kan forvente denne gangen. 2-3 dager til evt.

Vanskelig å fange strekene på film, men de er nå der. Tar en ny babyplan å urin 2 etterhvert :)
Du er vel ikke mer enn 9dpo i dag eller? Håper på økning :smiley-angelic001

Back
Topp