❤️ IKM uke 9 ❤️

Jeg har lang syklus, men samme problem som @Vifårse! Den er lang på grunn av tiden før EL og ikke etter. Vi ammer en del vi også :shy:
Åhh ok.. jeg er helt grønn på dette - men blir mye klokere etter å ha hørt alle deres erfaringer :Heartpink

Hvis det er tilfellet for min del også så forandrer det saken mye.. liten tankevekker det der :(og da går dere på letrozol?

Åhh ok.. jeg er helt grønn på dette - men blir mye klokere etter å ha hørt alle deres erfaringer :Heartpink

Hvis det er tilfellet for min del også så forandrer det saken mye.. liten tankevekker det der :(og da går dere på letrozol?
Det er jo ikke sikkert du har kort lutealfase heller. Det er vanskelig å si før man eventuel ser når EL kommer og når TR kommer :dead:

Letrozol er for å hjelpe til å få eggløsning, så vidt jeg vet. Den kan man ikke bruke mens man ammer.
Jeg går på Lutinus, og mener @Rorøvoveror går på Cycoglest :shy:

Det er jo ikke sikkert du har kort lutealfase heller. Det er vanskelig å si før man eventuel ser når EL kommer og når TR kommer :dead:

Letrozol er for å hjelpe til å få eggløsning, så vidt jeg vet. Den kan man ikke bruke mens man ammer.
Jeg går på Lutinus, og mener @Rorøvoveror går på Cycoglest :shy:

Men det er for øvrig ikke sikkert det kun er progesteron som skal til for min del, gynekolog synes også slimhinnen var litt tynn da jeg var der for 1,5 uke siden, og den kan også bli påvirket av amming :dead:

Men det er jo heller ikke sikkert at amming hemmer deg fra å bli gravid heller, kan jo bare ha vært at det ikke klaffet de forrige prøveperiodene.
Vanskelig å si.. jeg har tracket syklus siden juni, så har fått en ganske grei pekepinn på når jeg får el og lengde på lutealfase osv. Det kan jo ta litt tid å bli klok på syklus, og spesielt om den er uregelmessig :arghh:

Håper du får el snart :smiley-angelic001

Men det er for øvrig ikke sikkert det kun er progesteron som skal til for min del, gynekolog synes også slimhinnen var litt tynn da jeg var der for 1,5 uke siden, og den kan også bli påvirket av amming :dead:

Men det er jo heller ikke sikkert at amming hemmer deg fra å bli gravid heller, kan jo bare ha vært at det ikke klaffet de forrige prøveperiodene.
Vanskelig å si.. jeg har tracket syklus siden juni, så har fått en ganske grei pekepinn på når jeg får el og lengde på lutealfase osv. Det kan jo ta litt tid å bli klok på syklus, og spesielt om den er uregelmessig :arghh:

Håper du får el snart :smiley-angelic001
Takk for utfyllende svar :Heartpink Og herregud så mye som skal klaffe da :laughing002

Jeg aner ikke når EL har kommet tidligere, så det er vanskelig å vite.. i PP2 fikk jeg aldri positiv test, så da har den nok gått under radaren med kort topp.. men aksjeleggingen burde uansett ha dekket det - så da har det nok bare ikke klaffet..

Men huffda, har det blir krøll med syklusen? For du ventet vel eggløsning nå?
Pga, vedvarte blødninger til og med cd16 så var denne syklusen bare tull. Var jo første mens etter MA, og min gyn mente at restene vil da komme ut og ved neste mens da er jeg klar med å starte opp med letrozol. Så da blir det letrozol på cd3 her.

Lykke til alle sammen håper dere alle får positive g tester eller så sees vi sammen på ikm tråd uke 11.❤️

Pga, vedvarte blødninger til og med cd16 så var denne syklusen bare tull. Var jo første mens etter MA, og min gyn mente at restene vil da komme ut og ved neste mens da er jeg klar med å starte opp med letrozol. Så da blir det letrozol på cd3 her.

Lykke til alle sammen håper dere alle får positive g tester eller så sees vi sammen på ikm tråd uke 11.❤️
Skjønner :Heartred Da får vi håpe det blir en frisk og god start nå, med letrozol og!

Hvordan har det gått med videre testing i dag, @Mindel?
Har ikke utviklet seg noe egentlig, får se om de skjer mirakler i morgen :knegg: Nå har jeg sett Grand Prix finale uten vin jeg hadde kjøpt, så da får vi håpe det er en god grunn :hilarious:

Tok denne testen nettopp.

Vedlegg

• 20250215_222643.jpg
    20250215_222643.jpg
    354,4 KB · Visninger: 90
Ja! Håper det gjør ventetiden deres litt kortere :knegg:
Hahaha det gjør det så absolutt! Har levd på dette idag, og venter i spenning. Meeeeen har også blitt gal og tatt en test selv (5dpo:hilarious:) så vet ikke hvis det gjør det bedre eller verre jeg :hilarious: lenge leve galskapen

Back
Topp