Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med mine har jeg innimellom hatt spor av protein i urinen, men jordmor/lege har sagt at det (i mitt tilfelle) sannsynligvis har vært litt spor av utflod i urinen. Tror man i utgangspunktet skal først tisse litt, så dra kjønnsleppene (?) fra hverandre før man tisser i koppen. Ikke alltid jeg har tatt den helt riktig, og mulig derfor jeg har fått det?? Men igjen, dette er i mitt tilfelle! Hva sa legen/jordmor?
Jeg skal inn og ta ny urinprøve imorgen. Jeg krisemaksimerer veldig. Tror jeg hadde noe med 2(?). Jeg er helt fin ellers så får se hva neste test sier.Om det bare er litt og ikke på flere prøver etter hverandre og i kombinasjon med høyt blodtrykk er det mest sannsynlig en «forurensing» av prøven, og ingenting å bekymre seg for. (Hadde utslag på proteiner ved flere enkelt tilfeller i forrige svangerskap), men hverken jordmor eller gyn på sykehuset var bekymret.
Krysser fingrene for forurenset test! Fint å være sikkerJeg skal inn og ta ny blodprøve imorgen. Jeg krisemaksimerer veldig. Tror jeg hadde noe med 2(?). Jeg er helt fin ellers så får se hva neste test sier.

Idag var prøven helt fin.Krysser fingrene for forurenset test! Fint å være sikker![]()

Hurra, så bra!!Idag var prøven helt fin.![]()