Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri gått så lenge gravid som dette jeg.. hadde gode murringer for ei uke siden, men nå i helgen og i dag ingenting. Ingen tegn. Kommer til å bli helt tullete om jeg må gå helt til jeg blir igangsatt. Altså en uke tilJepp! To dager over termin nå.. var overbevist om å føde på termin siden førstemann kom på termin![]()
Håper det plutselig setter i gang!Blødde i går, mulig slimproppen.. Ikke noe i dag. Gode tak i hele natt, som stoppe i dag tidlig. Jordmor sjekka, ikke mye moden og ingen åpning![]()
Hvordan går det?Blødde i går, mulig slimproppen.. Ikke noe i dag. Gode tak i hele natt, som stoppe i dag tidlig. Jordmor sjekka, ikke mye moden og ingen åpning![]()
Er sliten, mest mentalt. Googlet masse i går og leste om komplikasjoner til å gå over tiden og spesielt maks overtid og om dødfødsler som skjer ene og alene pga maks overtid (altså 14 dager over). Jeg skal ikke på trivselskontroll før lørdag og må vel da regne med å bli sendt hjem om babyen har det fint inni der med nok fostervann å sånn. Og tidligst få komme tilbake mandagen. DET bekymrer meg veldig.Hvordan går det?
Hvis du kjenner at du er bekymra og at det gjør deg uvel så kan du alltid ringe føden og si at du ikke har det bra. Si du har blødd litt, at du er bekymra for om babyen har det greit, og at du ikke har hatt det på samme måte i tidligere svangerskap. De tar deg inn for en sjekk tidligere, sannsynligvis samme dag.Er sliten, mest mentalt. Googlet masse i går og leste om komplikasjoner til å gå over tiden og spesielt maks overtid og om dødfødsler som skjer ene og alene pga maks overtid (altså 14 dager over). Jeg skal ikke på trivselskontroll før lørdag og må vel da regne med å bli sendt hjem om babyen har det fint inni der med nok fostervann å sånn. Og tidligst få komme tilbake mandagen. DET bekymrer meg veldig.
Jeg har prøvd, men de vil ikke ta meg inn førHvis du kjenner at du er bekymra og at det gjør deg uvel så kan du alltid ringe føden og si at du ikke har det bra. Si du har blødd litt, at du er bekymra for om babyen har det greit, og at du ikke har hatt det på samme måte i tidligere svangerskap. De tar deg inn for en sjekk tidligere, sannsynligvis samme dag.
Venter i spenning på om det skjer noe hos deg!Jeg har prøvd, men de vil ikke ta meg inn før![]()
IngentingVenter i spenning på om det skjer noe hos deg!
Føler så med deg!IngentingTok igjen kontakt med fødestedet men neida. Ikke vil de ta meg inn før og ikke kan de love noe på overtidskontrollen på lørdag
![]()
Har også helt mistet motet nå og går rett i krisemaksimeringsmodus for alt. Skal inn på kontroll i morgen da.Jeg skal på lørdag, så nærmer seg jo. Men fikk beskjed om å regne med å bli sendt hjem igjenFøler så med deg!Har også helt mistet motet nå og går rett i krisemaksimeringsmodus for alt. Skal inn på kontroll i morgen da.
Ja, ikke så greit dette. Var så ikke forberedt på å gå over så er nok mye det for min del også.Jeg skal på lørdag, så nærmer seg jo. Men fikk beskjed om å regne med å bli sendt hjem igjen
Jeg skal på lørdag, så nærmer seg jo. Men fikk beskjed om å regne med å bli sendt hjem igjen
Ja, ikke så greit dette. Var så ikke forberedt på å gå over så er nok mye det for min del også.
Ja, jeg regner heller ikke med at noe skal skje før over helga...
Takk for det! Ja, klar for å møte lillebror nå!!Æsj, håper for dere begge at fødsel plutselig starter av seg selv og at dere ikke må gå mer over!
Jeg har fremdeles noen dager til termin, men kjenner for hver dag som går at angsten for overtid blir sterkere.
Det går nok fint jeg var også redd for å gå overtid med forrige. Ble kalt inn til trivselskontroll seks dager etter termindatoen, men kjente riene starte den morgenen, så kunne avlyse ultralyden. Verdens beste følelse husker jeg.Jeg skal på lørdag, så nærmer seg jo. Men fikk beskjed om å regne med å bli sendt hjem igjen
Lurer faktisk på om jeg har modningsrier nå. Helt annet enn murringene jeg har kjent tidligere. Gode tak, men meget uregelmessig, håper det tar seg opp og ikke dabber av.Det går nok fint jeg var også redd for å gå overtid med forrige. Ble kalt inn til trivselskontroll seks dager etter termindatoen, men kjente riene starte den morgenen, så kunne avlyse ultralyden. Verdens beste følelse husker jeg.
Nå har jeg ikke termin før 21.02 og trivselskontrollen er ev. 28.02, så jeg har ennå tid til min. Jeg håper jeg ikke går overtid fordi jeg ikke får føde hjemme lenger om jeg gjør det. Er ikke overtid før 4. mars tror jeg det blir.
Får håpe du møter lille spontant i løpet av helgen (selv om det kanskje er mer praktisk på mandag? Når unger er på skole og bhg?) Krysser fingrene for deg.
Hurra!! Lykke til med siste innspurt!Er på føden nå med 7 cm![]()