❤️ IKM uke 9 ❤️

Nei aldri vært borti, ville prøve å se om jeg får noe indikasjon på om den kommer til ca. ventet tid siden jeg venter på å se om syklusen er normal.. men nå kjenner jeg at de fører bare til mer forvirring enn til hjelp..

Jeg tok UL av livmor og eggstokker da jeg fjerner spiralen før nyttår, og da så vi på eggfollikkelene at alt så bra ut og da var jeg var like ved eggløsning den dagen.. og da hadde jeg kjent det på forhånd. Så nå er jeg bare forvirret ja :bag:
Skjønner, det kan være både godt og fælt å ikke teste :hilarious::bag: av akkurat den grunnen du sier.. Mister litt kontroll. Men du får bare kjenner hva som er rett for deg! Men noen blir stressa av testene, andre rolig av det, men stressa av å ikke vite.

Er det flere som har vært borti at to egg slipper? Lurer på om det er det som har skjedd, for idag kjente jeg akkurat samme eggløsningssmerter på nytt igjen - 1,5 døgn senere enn første gangen.. Kanskje det er mer vanlig etter kjemisk at det skjer? Aner ikke jeg, men :woot: :dance008

Må vise testene etterhvert da, spennende å følge med :biggrin
1000004361.png

Øverste er den syklusen jeg ble gravid på sist. Nederst er nå :)ingen økning ennå. Tester morgen og ettermiddag/kveld. Tror el kommer tidlig denne gangen. La inn aksjer i går og tenker en pause i dag om ikke det blir en positiv test i kveld. Så kjøre på hele helgen :gen014

Slenger meg med her selv om dette ikke blir en fullverdig prøveperiode. Fødte en jente stille for rett over 3 uker siden i uke 27+6 og har et enormt behov for å bli gravid igjen. Fant eggløsning på tirsdag/Onsdag. Så vi gir det en sjans selv om jeg sikkert burde ha en runde med mensen først. Har ingen tid å miste føler jeg. Kroppen er sikkert ikke klar uansett.

MammaMaya - 40 - B5 - PP1 etter dødfødsel - EL 12/02 - IKM26/02

Er det flere som har vært borti at to egg slipper? Lurer på om det er det som har skjedd, for idag kjente jeg akkurat samme eggløsningssmerter på nytt igjen - 1,5 døgn senere enn første gangen.. Kanskje det er mer vanlig etter kjemisk at det skjer? Aner ikke jeg, men :woot: :dance008
Jeg har hatt dobbel eggløsning noen ganger ifølge gynekolog. Men jeg kjenner det aldri selv. De gangene jeg har fått eggløsningsmerter med litt mellomrom har det stort sett vært at egget ikke klarte å slippe første gangen.

Slenger meg med her selv om dette ikke blir en fullverdig prøveperiode. Fødte en jente stille for rett over 3 uker siden i uke 27+6 og har et enormt behov for å bli gravid igjen. Fant eggløsning på tirsdag/Onsdag. Så vi gir det en sjans selv om jeg sikkert burde ha en runde med mensen først. Har ingen tid å miste føler jeg. Kroppen er sikkert ikke klar uansett.

Å, så utrolig trist å høre :(
Håper det vil klaffe for deg igjen fort❤️ Masse varme tanker❤️

Hmm.. Så strimlene har vært helt negative? Eller har det ikke rart det ved siden av? Kjedelig når man bare bli oppgitt av testene!
Nei, det var bare dårlig formulert av meg. Den appen til testene jeg bruker gir en score på 1-10 og regner en el test som positiv når den er 9 eller mer. Den anslår at du har el den dagen el testen bikker under 9 på scoren igjen.

Jeg har fått en score på 9 og deretter ned på 7,5 dagen etter og da beskjed om at jeg har eggløsning, men så plutselig bikker den opp til 9 igjen og jeg får beskjed «You got a surge, maximum chance of conception» dagen etter det igjen. Så hele fire ganger denne syklusen har fått «positiv» el test etterfulgt av en negativ.

Jeg skriver «positiv» fordi selv om appen mener de var positive, så synes ikke jeg selv at de var helt der. Nesten, men ikke helt. Se bilde ☺️

Vedlegg

• IMG_4811.jpeg
    IMG_4811.jpeg
    248,6 KB · Visninger: 50
Når begynner du på progesteron @Rorøvoveror ? :)

Ble usikker på om jeg skal begynne i dag, eller om jeg skal vente til i morgen (2 DPO).

Når begynner du på progesteron @Rorøvoveror ? :)

Ble usikker på om jeg skal begynne i dag, eller om jeg skal vente til i morgen (2 DPO).
Hadde faktisk tenkt å spørre deg :hilarious:

Hun sa to dager etter LH-topp her, fordi det kunne bli litt mye gris å kombinere det med sengekos. Vurderer litt å ta første i kveld jeg også. Nå føler jeg meg ferdig med aksjelegging!

Sa de noe til deg om at man burde ligge litt stille etter å ha tatt det? Jeg fikk ikke beskjed om det, men ser flere på nett skriver at de gjør det :sorry:

Vis vedlegget 454621

Øverste er den syklusen jeg ble gravid på sist. Nederst er nå :)ingen økning ennå. Tester morgen og ettermiddag/kveld. Tror el kommer tidlig denne gangen. La inn aksjer i går og tenker en pause i dag om ikke det blir en positiv test i kveld. Så kjøre på hele helgen :gen014
Så ut som den var litt sterkere ut i dag enn i går, så det blir spennende å se!

Huff, så forferdelig trist å høre :sad010 Skjønner godt du ikke ønsker å kaste bort noen sjanser, kroppen blir gravid om den er klar :Heartred har du brukt el tester?

Nei, det var bare dårlig formulert av meg. Den appen til testene jeg bruker gir en score på 1-10 og regner en el test som positiv når den er 9 eller mer. Den anslår at du har el den dagen el testen bikker under 9 på scoren igjen.

Jeg har fått en score på 9 og deretter ned på 7,5 dagen etter og da beskjed om at jeg har eggløsning, men så plutselig bikker den opp til 9 igjen og jeg får beskjed «You got a surge, maximum chance of conception» dagen etter det igjen. Så hele fire ganger denne syklusen har fått «positiv» el test etterfulgt av en negativ.

Jeg skriver «positiv» fordi selv om appen mener de var positive, så synes ikke jeg selv at de var helt der. Nesten, men ikke helt. Se bilde ☺️
Ah, skjønner! Var jaggu ikke så lett å lese av disse testene, nei. Og dette kan være vanskelig, for jeg har funnet ut av eltester har ulik følsomhet, og noen av oss har naturlig litt høyere lh hele tiden (og veldig mye når eggløsningen et selvsagt), men det gjør det det kan være "nesten positivt" lenge. Og det er jo dårlig kombinasjon med slike automatiske greier som ikke tar hensyn til det hehe.

Har du merket noe i magen denne perioden?

Hmm.. Tok en test bare for moro skyld når jeg så igjennom den i stad, så ikke noe på den da - men når den er tørket er det selvsagt noe :bag: og jeg som akkurat tisset..... Men det uansett aaalt for tidlig, så det kan jo ikke være :laughing002

Vedlegg

• 20250213_151925.jpg
    20250213_151925.jpg
    1,2 MB · Visninger: 78
Ah, skjønner! Var jaggu ikke så lett å lese av disse testene, nei. Og dette kan være vanskelig, for jeg har funnet ut av eltester har ulik følsomhet, og noen av oss har naturlig litt høyere lh hele tiden (og veldig mye når eggløsningen et selvsagt), men det gjør det det kan være "nesten positivt" lenge. Og det er jo dårlig kombinasjon med slike automatiske greier som ikke tar hensyn til det hehe.

Har du merket noe i magen denne perioden?
Ja jeg er ganske skuffa over den appen som hører til testene. Synes faktisk Premom tolker de bedre

Ikke kjent noe i magen denne syklusen, men ganske sikker på at jeg hadde elslim i går. Jeg har veldig lite utflod etter at jeg sluttet på prevensjon og kan egentlig ikke si at jeg har sett noe elslim i noen av PP’ene så langt.

Vi har vært syke fra og til i et par uker nå så vi gjør så godt vi kan med å legge inn aksjer, men vi har ikke klart annenhver dag etter mens slik vi planla heller. Når feberen herjer og hodet verker er det ikke bare bare

Hmm.. Tok en test bare for moro skyld når jeg så igjennom den i stad, så ikke noe på den da - men når den er tørket er det selvsagt noe :bag: og jeg som akkurat tisset..... Men det uansett aaalt for tidlig, så det kan jo ikke være :laughing002
Wow! Jeg skal ikke calle alt for tidlig, men den der ser jo veeldig lovende ut :happy093ser tydelig rosa farge i den streken!

Back
Topp