Symptomtråd ✨

Uke 6. Veldig søvnig.. noen andre som nesten sovner på jobb? Blir kvalm av kaffe

Jeg ER faktisk syk så det er vanskelig å skille symptomene fra hverandre. Vondt i brystene er ganske klar, men ting som slitenhet og svimmelhet kan like fint være fra det faktum at jeg har feber.

Jeg ER faktisk syk så det er vanskelig å skille symptomene fra hverandre. Vondt i brystene er ganske klar, men ting som slitenhet og svimmelhet kan like fint være fra det faktum at jeg har feber.
Samme her, har blitt syk IGJEN.. i tillegg kom eldste hjem fra skolen.. også syk, igjen. Vi blir aaaldri ferdig her i huset. Alle går å hangler.

Trøtt på kvelden. Og litt fort sulten, null matlyst.
Straks uke7, og synd det er lite symptomer. Lov å håpe det holder seg sånn? :hilarious:

5+6
Satan i helvette der tror jeg kvalmen kom gitt, jeg er så dårlig, føler jeg må gå på do og spy nå liksom. Jeg begynner å angre på at jeg klagde over lite symtomer :laughing021
Oppblåst også, så jeg ser ut som jeg er 7 mnd på vei, mye luft i magen. Vurderer å bare legge meg så jeg kan slippe å være kvalm :laughing002
Trist oppdatering, jeg tror jeg har blitt lurt, det var ikke svangerskapskvalme. Det var NOROVIRUS :sad015 Har spydd og driti om hverandre i hele natt :wtf: Jeg er helt utslitt og har nesten ikke sovet i natt. Fikk sove noen timer på formiddagen, men har feber og føler meg påkjørt av en trailer. Er så lei meg fordi det var så betryggende symtome, nå er så redd noe skal skje med baby! Vet jo egentlig det ikke skal ha noe å si, men blir jo bekymret. Har første UL på mandag til uka og gruer meg sååå mye, da er jeg 6+4.

Trist oppdatering, jeg tror jeg har blitt lurt, det var ikke svangerskapskvalme. Det var NOROVIRUS :sad015 Har spydd og driti om hverandre i hele natt :wtf: Jeg er helt utslitt og har nesten ikke sovet i natt. Fikk sove noen timer på formiddagen, men har feber og føler meg påkjørt av en trailer. Er så lei meg fordi det var så betryggende symtome, nå er så redd noe skal skje med baby! Vet jo egentlig det ikke skal ha noe å si, men blir jo bekymret. Har første UL på mandag til uka og gruer meg sååå mye, da er jeg 6+4.
Ååååå nei! Kvalme er ikke gøy uansett, men enda verre når det kommer ut i alle retninger!

Jeg er 4+1 og kjenner kun murringer nederst i ryggen. Hadde en del hodepine for en uke siden og vært veldig tørst. Etter en SA i oktober er jeg veldig nervøs. Testene stiger fint og skal inn å ta ny hcg i morgen. Føler jeg er den eneste som ikke kjenner på ømme pupper og kvalme. Noen som kan roe meg ned?

Jeg er 4+1 og kjenner kun murringer nederst i ryggen. Hadde en del hodepine for en uke siden og vært veldig tørst. Etter en SA i oktober er jeg veldig nervøs. Testene stiger fint og skal inn å ta ny hcg i morgen. Føler jeg er den eneste som ikke kjenner på ømme pupper og kvalme. Noen som kan roe meg ned?
Kvalmen kom ikke før 5+6 hos meg. Og har fortsatt bare vært småkvalme.
Hovedsymptomet mitt i i uke 3 og 4 var mensenmurringer

Jeg er 7+1 ikke kvalme eller noe særlig andre symptomer. Litt trøtt og hodepine. Men var ikke noe særlig kvalm med forrige heller. :) egentlig ganske greit å slippe.

Jeg har snust i mange mange år. Jeg klarte ikke slutte helt når jeg gikk gravid sist, og jeg skammer meg sånn over det.. denne gangen så har jeg kjøpt flere varianter med nikotinfri med forskjellige smaker. Men jeg blir så innmari sint! Så sint at jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg.. det er så slitsomt og vanskelig :bag: Spesielt nå når jeg er syk, så får jeg ikke trent eller gått turer eller noe for å få utløp for sinnet i meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å slutte med nikotin når jeg blir så sint :banghead: Er det noen som har tips?
ikke ømme pupper her, det hadde jeg sist. Er trøtt og har mye kvalme som kommer og går

Kvalmen her var knapt merkbar for en uke siden, de siste 2 dagene har den økt i styrke og intervall :p men de ømme puppene er helt fraværende :smiley-ashamed004 er 5+2.

6+0
Første gang jeg opplevde å få sinnsykt vondt når jeg måtte nyse. Føltes som om magen min revnet. Ble helt satt ut!
Flere som har opplevd dette?
Ja, både når jeg hoster og nyser. Det er helt normalt (hvis det går raskt over), og et godt tegn på at livmoren jobber :happy:

Jeg hadde også en sa i oktober og er kjempenervøs denne gangen. Men man må bare satse på at det går bra :Heartred Jeg merker også lite til kvalmen, kommer litt når jeg er veldig sulten:smiley-ashamed004 :happy: er 4+4

Jeg har snust i mange mange år. Jeg klarte ikke slutte helt når jeg gikk gravid sist, og jeg skammer meg sånn over det.. denne gangen så har jeg kjøpt flere varianter med nikotinfri med forskjellige smaker. Men jeg blir så innmari sint! Så sint at jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg.. det er så slitsomt og vanskelig :bag: Spesielt nå når jeg er syk, så får jeg ikke trent eller gått turer eller noe for å få utløp for sinnet i meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å slutte med nikotin når jeg blir så sint :banghead: Er det noen som har tips?

ikke ømme pupper her, det hadde jeg sist. Er trøtt og har mye kvalme som kommer og går
Samme båt her, fant ut at jeg har ADHD og ikke at det er noen unnskyldning, men det forklarer litt hvorfor jeg blir så innmari avhengig og sliter sånn med å legge vekk sånne forferdelige uvaner. Denne gangen har jeg tenkt å være 100% ærlig med jordmor og få skikkelig hjelp til å kutte helt ut tidlig. Heller det enn å ha dårlig samvittighet slik jeg har hatt tidligere graviditeter. Har da klart å både kutte ned og slutte men det tok litt tid. Nok tid til at samvittigheten sitter i enda.

I dag har vært såå merkelig. Sov hele natten, så var jeg våken ett par timer, så sov jeg igjen i ca 2-3 timer og så sov jeg igjen på kvelden før jeg dro på nattskift. Har vært så uutholdelig trett i dag. Trodde ikke jeg skulle klare å dra på jobb. Har også vært litt små uggen og har dårlig matlyst på dagtid. Men fikk plutselig ett innfall hvor jeg fikk helt sinnsykt lyst på God Morgen youghurt, og det måtte være den røde. :hilarious: har ikke spist youghurt på flere år. Kjøpte den og spiste den, og det var helt ok hahaha

• Haha
Reactions: EK3
• Puppene blir bare mer og mer ømme
• Til tider murringer
• Begynner å kjenne det i bekkenet allerede (4+5)
• Små uggen, men ikke kvalm
• Sulten! Herregud, har ikke hemninger til tider. Det må gå over kjenner jeg :hilarious:
• Sur/irritabel, men det kan også ha sammenheng med at jeg slutter å snuse..
• Distré! I går på jobb så skrudde jeg på PCen min, og det første jeg gjorde etter det, det var å skru den av igjen :laughing002

Også liker jeg fortsatt kaffe, og det synes jeg er kjempe rart! Spesielt de to siste gangene (husker ikke helt fra første) så fikk jeg helt enormt avsmak på kaffe. :dontknow

Har ikke hatt sjans til å kjenne på symptomer de siste dagene, jeg har vært såå dårlig og kjenner egentlig ingenting lenger. Er veldig bekymret og gruer meg skikkelig til ultralyd på mandag. Er så redd det ikke er hjerteslag.

7+1
Kvalmen er like utmattende som den har vært de siste 14 dagene. Er så utrolig slitsomt å være kvalm hele tiden, men ikke å kunne få et utløp for det (å faktisk spy). Kunne sikkert sovet halve døgnet, og puppene er kjempe ømme.
Men, er en trygghet også å kjenne på at kroppen jobber.

Back
Topp