Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Happy humping! Får håpe mannen er gira selv med tett neseNå er peaken her. Bruker alltid teste på urin to, så gjorde det nå, og nå kom streken før kontrollstreken på minuttet. Så da er LH økningen i gang!

Haha, han overrumplet meg og ordnet den biffen, tror han lukter eggløsning haha!!Happy humping! Får håpe mannen er gira selv med tett nese![]()
Så gøyHaha, han overrumplet meg og ordnet den biffen, tror han lukter eggløsning haha!!
Her er testen fra i stad, ikke ligget mer enn noen minutter.
Vis vedlegget 454193
Jeg lar mine ligge litt, jeg har tenk at så lenge alle som sammenlignes ligger ca like lenge før jeg tar bilde, så er det greit.
Kroppen jobber nok mot eggløsning alltid, men ja, at det kan ta litt tid.. Nå blir det vel ikke noe veldig nær fremtid, men begynner du å teste etter eggløsning etterhvert? Har du forresten enda utslag på hcg testene siden det har rester? (for i så fall vil eggløsningstest være bortkastet enda).Nå vet jeg ikke helt når el blir ettersom blødningene har ikke gitt seg enda på cd11. Ble funnet noe små rester på ul idag men gyn mente det alt kommer ut i løpet av denne mensen. Så grunnen til at blødningene er rester etter MA. Likevel håper jeg får el denne syklus etter at blødningene gir seg.
Jeg har negativ g test nå. Men restene er fra slimhinnen og ikke noe annet, så kanskje derfor negativ g test? Jeg skal teste etter el så fort jeg stopper å blø. Åhh nå er det nok er så lei. Men glad at kroppen jobber selv for å balansere seg igjen.Kroppen jobber nok mot eggløsning alltid, men ja, at det kan ta litt tid.. Nå blir det vel ikke noe veldig nær fremtid, men begynner du å teste etter eggløsning etterhvert? Har du forresten enda utslag på hcg testene siden det har rester? (for i så fall vil eggløsningstest være bortkastet enda).
Velkommen til oss!Sjokolade90 - 35 - B3 - PP6 - EL 14/02 - IKM 26/02

Synes de så ganske bra ut allerede? Blir spennende å se!Jeg har starta, og ser greit ut enn så lenge. Er ikke beregna EL før 14/2(flo), men premom (premium) hopper litt frem og tilbake med dato ut fra info jeg legger inn der. Nå har den konkludert med 13/2.
Ja ikke sant!! Får prøve å følge litt med på begge trådene jeg, heheSkulle nesten har en slik felles ikm tråd og, det jo så koselig å følge hverandreLykke til kjære du!
takk detsamme!!
Spent på når EL kommer denne gangen i og med kjemisk.. Skal ha idag eller imorgen men testene er helt negative enda.. så mulig jeg flytter inn her likevel, men vi får se
Ja, syns det jeg ogsåSynes de så ganske bra ut allerede? Blir spennende å se!![]()
Så gøySlik ble testene, ser ut som peak var i morges. Og nå rundt midnatt fikk jeg ubehag i magen, type eggløsningssmerter. Typisk da, skal jeg notere dem på torsdag eller fredag i appen da![]()
Vis vedlegget 454227
Ønsker alle sammen lykke til og håper dere får mange positive tester
I mellomtiden skjermer jeg meg litt fra babyverden så jeg får litt annet å tenke på når det uansett ikke går denne syklusen 
Jeg kjente litt i morges og, men ikke stikkinger i eggstokkområdet, men mer den dumpe greia i ryggen jeg bruker ha rundt eggløsning. Har gått over nå etter tidlig i morges, men registrete de heller i dag da (og en notis til meg selv i systemet at det var natt til).Ja, syns det jeg ogsåSkal snart ta en EL test til, bare jeg har fått satt i gang pc osv på jobb.
Så gøyJeg trur jeg hadde registrert den på torsdag.
Så kjedelig, og skjønner godt du ønsker å skjerme deg litt.. Gjør det du måHei, litt fraværende fra meg. Viser seg at samboer legger til kai to dager etter eggløsning, så vi får ikke lagt noen aksjer likevel denne perioden. Så kjipt, men får ikke gjort noe med det dessverre. Så kan allerede settes på TR. Så går jeg over i IKM gruppe 13 når den opprettesØnsker alle sammen lykke til og håper dere får mange positive tester
I mellomtiden skjermer jeg meg litt fra babyverden så jeg får litt annet å tenke på når det uansett ikke går denne syklusen
![]()

Testene er negative i dag, kjente som sagt litt i natt og tidlig i morges, så eggløsningen blir registrert i dag. Selv om den kan ha vært i løpet av natta. Men det er nå i alle fall overstått! Ikm er jo egentlig ikke her da, men det gjør ikke noe 
Det er nok lurt.Jeg kjente litt i morges og, men ikke stikkinger i eggstokkområdet, men mer den dumpe greia i ryggen jeg gjør ikke eggløsning. Har gått over nå et tidlig morgen, men registrete de heller i dag da (og en notis til meg selv i systemet ay det var natt til).
Har du tatt ny test?![]()