Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Ammer også fremdeles på natten.Lille er blitt 9 mnd og jeg har fortsatt ikke fått mensen. Ammer fortsatt på natt så kan jo være det spiller inn. Men skulle gjerne fått en syklus snart da vil etter hvert vil prøve på neste
Er det flere som ikke har fått mensen tilbake enda?
Har du hatt noen tegn på at den er på vei? Hadde alle symptomene på eggløsning rett før jul, positiv el-test også, men ingen mensen. Så kroppen har vel ikke klart å slippe egget, men begynner å bli utålmodigSamme her! Ammer også fremdeles på natten.

Har kjent litt symptomer på eggløsning og litt av typiske menssmerter, men ikke tatt el-tester. Ammer fremdeles 3-4 ganger om natten og 3-4 ganger om dagen. Skal prøve å slutte med nattamming snart, spent på om der skjer noe daHar du hatt noen tegn på at den er på vei? Hadde alle symptomene på eggløsning rett før jul, positiv el-test også, men ingen mensen. Så kroppen har vel ikke klart å slippe egget, men begynner å bli utålmodig![]()
Litt redd for at det er det som må til her også, men jeg er ikke klar for å kutte ut ammingen endaSamme her også! Veldig lyst til å komme i gang med prøving på nestemann. Etter første måtte jeg kutte ut all amming før jeg fikk mensen tilbake, ser ut som det gjelder nå også. Ammer nå bare to ganger om dagen (morgen og kveld) men ingen tegn på noe ennå. Får dårlig samvittighet av å evt kutte ammingen helt..
brukte nesten ett år på å bli gravid, så dumt hvis det tar lang tid før vi kan prøve på neste og så tar det tid denne gangen også.Får håpe det er det som skal til! Prøver å kutte ned på nattammingen nå, men får se hvordan det gårHar kjent litt symptomer på eggløsning og litt av typiske menssmerter, men ikke tatt el-tester. Ammer fremdeles 3-4 ganger om natten og 3-4 ganger om dagen. Skal prøve å slutte med nattamming snart, spent på om der skjer noe da![]()

Hvor mye ammer du på natten? Her har det vært gjerne 3-5 ganger i flere måneder nå. Har begynt å sove med genser for at det ikke skal være «åpen bar» hele natten og det har hjulpet litt heldigvis.Har heller ikke fått mensen tilbake, men ammer veldig mye fremdeles føler jeg. Skulle gjerne trappet litt ned om natten nå kjenner jeg..
Annenhver time.. noen ganger hver time.. dødsslitsomt. Men blir helt balubas om jeg prøver å heller gi smokken eller «trøste» på annet visHvor mye ammer du på natten? Her har det vært gjerne 3-5 ganger i flere måneder nå. Har begynt å sove med genser for at det ikke skal være «åpen bar» hele natten og det har hjulpet litt heldigvis.
Det er slitsomt ja! Har veldig lyst til å kutte ut nattammingen, men har jo ikke overskudd til å stå i detAnnenhver time.. noen ganger hver time.. dødsslitsomt. Men blir helt balubas om jeg prøver å heller gi smokken eller «trøste» på annet viskun puppen som duger….

Etter første fikk jeg mensen etter fem mnd og var gravid neste mnd. Etter andre fikk jeg mensen etter ti mnd. Kroppen din kjenner nok at den har mer enn nok akkurat nå. Den kommer når kroppen har kapasitet til det.Lille er blitt 9 mnd og jeg har fortsatt ikke fått mensen. Ammer fortsatt på natt så kan jo være det spiller inn. Men skulle gjerne fått en syklus snart da vil etter hvert vil prøve på neste
Er det flere som ikke har fått mensen tilbake enda?
Nå har jeg fått den tilbake også! Med et pang. Skjønner nå hva alle mener med at mensen er mye verre etter man har fødtHar heller ikke fått mensen tilbake, men ammer veldig mye fremdeles føler jeg. Skulle gjerne trappet litt ned om natten nå kjenner jeg..
(sliten)Det høres slitsomt ut jaIkke fått noe her heller men ammer hele døgnet..(sliten)
fikk faktisk mensen i går, men ammer ikke på natten før kl5 lengre og ikke så mange gangene på dagen lengre heller.
Sniker fra Juli, samme her. Fikk mensen tilbake 4 mnd etter fødsel.. den er ikke helt stabil enda, men det var den for så vidt ikke før jeg ble gravid heller.. og vi skal ikke ha flere barn, så hadde håpet den kunne holdt seg borte til jeg sluttet å amme..Her ammes det både dag og natt, men fikk mens for lenge siden likevel. Heldige dere som det lar vente på (om dere ikke ønsker to tette da…) Kunne godt vært foruten noen måneder lengre…