Er så enig med detSå bra, kunnskap er makt, synes det er spennende å få forklaringer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så enig med detSå bra, kunnskap er makt, synes det er spennende å få forklaringer![]()
Ble veldig trøtt, altså sånn ekstremt trøtt. Så har tømt ned på med kaffe. Har egentlig kutta den, men denne jule mnd så har det vært veldig nødvendig. Stopp fra i dagSå spennende! Merker du mer symptomer denne måneden etter Letrozol?
Mulig du skrev noe om det, men tok du dem morgen eller kveld?
Sitter og følger med på deg jeg også. Er spent på den sæd prøven dere skal ta også. Håper Letrozol gjør susen. Jeg har så lite troa pga dårlig aksjelegging selv om det kun skal 1 sædcelle tilSå spennende! Herlighet, teller ned dagene med deg![]()
![]()
www.instagram.com
Men, det skal sies at i dag har jeg hatt mye murringer i korsryggen så er veldig spent på de neste dagene! Er det endelig vår tur denne gangen? 

Så da starter jeg i dag med full satsing og med en venninne så vi kan motivere og booste hverandre.Åå er så fryktelig kjedelig med de skyggestrekene..PP6, CD24, 11DPO:
Noen dager siden oppdatering.
Ble ikke noe baby denne runden heller, bare enda en runde med skygge tester.. Nå må jeg begynne å lære av de testene og slutte og brenne meg. Neste PP så blir det ikke å poste en test eller egentlig teste får Hvilepulsen gir meg en økning, for det er det mest sikre tegne på at det er en baby som skal vokse og gro. Det slår liksom aldri feil.
Det positive denne PP var at blodprøven på Progesteron var kjempe høy. Bare synd vi ikke fikk lagt nok aksjer.
PP 7 så blir det ikke Letrozol, men da skal jeg ta ny blodprøve på CD 21 som nå og se hvordan det ligger an. Kanskje jeg skal be om en HCG prøve bare for sikkerhets skyld.
Legger med bilde av de flotte skyggene jeg fikk og blodprøven.
nå må det være din tur!!Ja, men var egentlig forberedt så fall høyden var ikke så storÅå er så fryktelig kjedelig med de skyggestrekene..men det var jo kjempegode nyheter med progesteron!! Krysser alt for neste PP
nå må det være din tur!!
Satser på Oktober baby nå. Og får se positivt på blodprøven, håper den er like fin neste gang.Føler dem forfølger megSå kjedelig med skygger, blæ! Lure folk sånn.. Det kom jo heldigvis blir godt ut av denne pp, den blodprøven og verdien, så sammenligne må med en periode uten Letrozol. Da vet dere jo om du naturlig holder det oppe av seg selv med corpus luteum etter egget er sluppet (det tror jeg egentlig, ellers hadde det vært trøbbel med kort lutealfase osv).
Men, altså er på tide jeg lærer nå. Hadde jo egentlig eggløsning fra høyre side så kunne jo ikke forvente noe annet. Er veldig spent på denne mnd, skal ligge 24/7
det må skje no snart! Føler lutefasen min bare har blitt lengre å lenge nå de siste mnd siden SA i juni, så håper det er positivt tegn på at det vil klaffe snart og at kroppen er tilbake i normal modus. For tenker at kanskje det har vært ubalanse siden det har vært kort de første 3-4 syklusene etter saJa, ikke usannsynlig! Så alt som er "normalt" er bra! Og det virket jo som syklusen mellom kurene skjer påvirkes og, så blir spennende å se syklusen som kommer!Føler dem forfølger megMen, altså er på tide jeg lærer nå. Hadde jo egentlig eggløsning fra høyre side så kunne jo ikke forvente noe annet. Er veldig spent på denne mnd, skal ligge 24/7
det må skje no snart! Føler lutefasen min bare har blitt lengre å lenge nå de siste mnd siden SA i juni, så håper det er positivt tegn på at det vil klaffe snart og at kroppen er tilbake i normal modus. For tenker at kanskje det har vært ubalanse siden det har vært kort de første 3-4 syklusene etter sa
Ja, blir en like spennede PP nå. Hvordan går det med deg? Merker du noe til Letrozolen? Jeg fikk mye murringer i ryggen.Ja, ikke usannsynlig! Så alt som er "normalt" er bra! Og det virket jo som syklusen mellom kurene skjer påvirkes og, så blir spennende å se syklusen som kommer!

Håper så inderlig det klaffer nå før 3 februarPP7, CD1:
Da blir det ny PP, spent på hva som skjer denne mnd. Har Eggløsning på venstre side, så håper masse på klaff.
Og med tanke på baby spådom jeg hadde så er denne mnd ganske lovende.
I går så fikk jeg masse jordebær som dukket opp på Facebook reels, også er April/mai 2 viktige mnd og etter hva jeg har sjekket så har jeg noen viktige Mål som kommer om jeg blir gravid nå. Håper virkelig denne spådommen stemmer for det hadde vært veldig hyggelig med en positiv test før 3 Februar. For det var termin datoen til lillefrøet vi mistet![]()

Jaaa! Denne PP skal jeg ligge med beina opp i 30 min minst hver gangHåper så inderlig det klaffer nå før 3 februar![]()
![]()
Må virkelig gjøre alt jeg kan.