Utstyr til første tiden

Sommersol20

Betatt av forumet
Hva har dere handlet (eller planlegger å handle) til de første ukene? Tenker utstyr, ikke klær o.l.

Vi har kjøpt vogn (Stokke Trailz brukt)
Bilstolpose
Vognpose
Voksi Carry Me
Sprinkelseng

Planlegger å kjøpe:
Bilstol (Cybex cloud T)
Bæresjal
Stellematte
Ammelys
Stæsj til stellebordet

Hva har dere handlet (eller planlegger å handle) til de første ukene? Tenker utstyr, ikke klær o.l.

Vi har kjøpt vogn (Stokke Trailz brukt)
Bilstolpose
Vognpose
Voksi Carry Me
Sprinkelseng

Planlegger å kjøpe:
Bilstol (Cybex cloud T)
Bæresjal
Stellematte
Ammelys
Stæsj til stellebordet
Hvilket ammelys har du kjøpt? Her har vi mye fra førstemann, men må kjøpe ny ammepute og babynest/carrier pluss badekar.

Kjøpte dette i løpet av den første tiden med nr 1 da vi innså at vi trengte det:
Cozyfix Ammepute, silverette, manuell pumpe fra Avent, nature Bond silikonpumpe, nesesuger og saltvanns dråper til den første forkjølelsen.

Og et hett tips: fyll fryseren med mat som kan spises med en hånd, f eks kanelboller, pizzahorn el.l.
Og brodder til trilleturer på glattisen i februar.

Jeg har hordet inn på bruktmarket i oktober og november :smiley-ashamed004
Men tenkte at det var deilig å ha det meste på plass før julen. For julestria er mer enn nok for min del. Og januar synes jeg var litt i seneste laget for de største tingene.

Vi har
Klær i str 56, 62 og 68
Vugge (arvet)
Stellebord
Barnevogn
Bilstol
Babynest
Badebalje
Tripp trapp stol (hadde ikke tenkt å kjøpe før etter 6-12 mnd. Men fant et en stol med nyfødt sett osv til billig pris).
Babygym
Noen leker
Nattposer/sovepose
Vippestol
Ammepute

Eneste vi synes mangler i første omgang
Stelleobjekter (kjøper i januar) Gulpekluter, bleier, olje, kremer osv.
Babycall
Reiseseng (tenker å bruke det litt kombinert som Lekegrind).

Tips!!

Alt fra Moonboon selges til 40% avslag nytt fra Barnashus nå. Er også å få tak i brukt på Finn, men for dem som ønsker nytt skal det nok litt til å få et bedre tilbud enn dette.

Edit: ser ut som de kanskje skal kvitte seg med det! For de ser ikke ut til å ha inne selve vuggen, men bare stativ og tilbehør. Men man kan spare litt penger på det i det minste.

Last edited:
Nå er det meldt at Moonboon har 30% tilbud på alt utstyret sitt på morsdagen. Morsdagen er 09.02.25, men i annonsen står det at det er 02.02.25, så mulig det starter før eller er en internasjonal morsdag

Nå er det meldt at Moonboon har 30% tilbud på alt utstyret sitt på morsdagen. Morsdagen er 09.02.25, men i annonsen står det at det er 02.02.25, så mulig det starter før eller er en internasjonal morsdag
Ja, jeg tror at hvis du melder deg på nyhetsbrevet deres så får du tilgang til salget «før de andre». Mener at man fikk tilgang allerede 2.feb Jeg har meldt meg på. Tenker bestille noe derifra.

For de som har bestemt seg for en Moonboon så kan man i dag få stativ og vugge i hvit, samt motor for 5737,50 kr.

Jeg kjøpte min for mindre enn det sist fordi den kosta mindre og brukte morsdagstilbud den gangen, men jeg solgte vugga etter at prisen var gått opp til dagens ordinærpris. Og jeg solgte den for 6000 kr. Jeg tjente altså penger på den, og med dagens tilbud, så er det faktisk mulig å få til det igjen. Han som kjøpte den sa at han regnet med å få solgt den for omtrent det samme når de var ferdige med den også. Jeg vil tippe den selges for mellom 5000 kr og 6000 kr på Finn når man er ferdig den den. Billigste jeg ser på Finn med en rask sveip nå er 5500 kr.

Det er tilbud på den fra før og med koden TAKMOR10 får du ytterligere 10% rabatt og dermed koster den 5737,50 kr.

Back
Topp