Hetetokter +uvell, noen fler?

Kosmo.

Prøver på nr 3
Junibollene 2023
Mailykken 2025
I dag har jeg fått voldsomme hetetokter (som kommer og går), er også kvalm tross kvalmestillende og litt sånn rar i hodet, svak hodepine i panne/øye området og rask men kanskje litt svak hvilepuls

Noen fler som har opplevd dette?
Bør jeg holde meg hjemme, vi skal egentlig ut hele familien og gå i dyreparken i mange timer.

11+4

Ville tatt det med ro å fått time til å blitt undersøkt for en mulig infeksjon. Har vært uvell, men ikke på den måten du beskriver. 14+4 idag. Hilsen helsepersonell <3

I dag har jeg fått voldsomme hetetokter (som kommer og går), er også kvalm tross kvalmestillende og litt sånn rar i hodet, svak hodepine i panne/øye området og rask men kanskje litt svak hvilepuls

Noen fler som har opplevd dette?
Bør jeg holde meg hjemme, vi skal egentlig ut hele familien og gå i dyreparken i mange timer.

11+4
Høres ut som du er syk og bør ta det med ro. Eventuelt kontakte legevakt.

Tror kanskje jeg hadde tatt det litt med ro? Har du sjekka feber ?
håper det går bra med deg ❤️
Kom på, var det ikke du som hadde uvi for litt siden? Kan det være oppbluss etter slutt på antibiotika? Ta vare på deg selv ❤️ så typisk når sånt skjer når man skal på noe kjekt :(

Ja, endte opp med å dra, og det gikk bedre, hetetoktene ga seg, tror det hjalp å sitte i bilen å slappe av og. Takk for svar folkens :Heartbigred

Back
Topp