H-40209120
Flørter med forumet
Hei! Er det noen flere her i uke 37 med baby i tverrleie? Eventuelt om det er noen her som har opplevd at babyen har snudd seg til hodeleie i uke 37?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min lå i seteleie i uke 36. I uke 38 hadde hun snudd seg. Veldig spent på om hun fortsatt ligger i hodeleie på fredag, da er jeg i uke 40+1. Hun hadde ikke festet hode i uke 39 ennå :/Hei! Er det noen flere her i uke 37 med baby i tverrleie? Eventuelt om det er noen her som har opplevd at babyen har snudd seg til hodeleie i uke 37?
Hvis du skal gjette basert på bevegelsene du kjenner i mellomtiden?Min lå i seteleie i uke 36. I uke 38 hadde hun snudd seg. Veldig spent på om hun fortsatt ligger i hodeleie på fredag, da er jeg i uke 40+1. Hun hadde ikke festet hode i uke 39 ennå :/
Hvor lenge før termin snudde de seg riktig vei?Sniker. Begge mine lå i tverrleie til termin. Nr 2 ble snudd, men snudde seg tilbake til tverrleie noen dager seneremen begge snudde seg med hodet ned rett før termin.
Bare noen dager førHvor lenge før termin snudde de seg riktig vei?

Noe nytt hos deg?Hei! 36+3 i morgen, her ligger frøkna på tvers ja. Det virker som ho liker det, i hvertfall på kveldeneHåper ho snur seg i tide!
Noe nytt hos deg?Min lå i seteleie i uke 36. I uke 38 hadde hun snudd seg. Veldig spent på om hun fortsatt ligger i hodeleie på fredag, da er jeg i uke 40+1. Hun hadde ikke festet hode i uke 39 ennå :/
Nei, ikke foreløpig. Jeg skal til jordmor i dag og sykehuset på onsdagNoe nytt hos deg?

Lykke tilNei, ikke foreløpig. Jeg skal til jordmor i dag og sykehuset på onsdagSå da får jeg se hva de sier
![]()
Takk for detLykke til![]()

Krysser fingrene for at lille holder seg nedovervendt til hun er ute Masse lykke tilTakk for detJeg har vært på sykehuset til estimering av størrelse og vurdering i dag ( 37+3). Frøkna lå delvis med hodet vendt ned, så riktig vei i alle fall! Men ikke festet, så ho beveger seg nok som ho vil fortsatt. Så det blir igangsettelse eller KS til uka (av flere grunner enn leie).
![]()
![]()
![]()
Rett før termin nå, baby ligger fremdeles på tversBare noen dager før![]()
Hmm har dere en plan?Rett før termin nå, baby ligger fremdeles på tvers
KeisersnittHmm har dere en plan?
Håper lille bestemmer seg for å snu seg! Masse lykke tilKeisersnitt![]()
Sjekket ut spinning babies?Rett før termin nå, baby ligger fremdeles på tvers

Prøvd alt mulig, til og med en ytre vending på sykehuset. Bebis snudde seg tilbake på et blunk…Sjekket ut spinning babies?![]()