Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk tilbake mensen etter 6 måneder, ble gravid på første forsøk. Ammet ganske mye fortsatt da, da var baby 8-9 måneder. Mistet i uke 12, men det hadde jo ingenting med ammingen å gjøre. Ble gravid igjen nå i mai (mistet da i SA), og ammer fortsatt litt barn på 22 mnd. Det har altså gått å bli gravid igjen, for så lenge man har mensen og eggløsning er jo sjansen der. At det ikke har gått bra for meg handler mer om alder og annen historikk. Jeg blir 42 i år.Hei, er det noen her inne som har blitt gravid mens dei ammer?
Eg har alltid fått hørt at det er veldig vanskelig å bli gravid hvis man ammer barnet sitt![]()
Ok takk for svarFikk tilbake mensen etter 6 måneder, ble gravid på første forsøk. Ammet ganske mye fortsatt da, da var baby 8-9 måneder. Mistet i uke 12, men det hadde jo ingenting med ammingen å gjøre. Ble gravid igjen nå i mai (mistet da i SA), og ammer fortsatt litt barn på 22 mnd. Det har altså gått å bli gravid igjen, for så lenge man har mensen og eggløsning er jo sjansen der. At det ikke har gått bra for meg handler mer om alder og annen historikk. Jeg blir 42 i år.