Hvilken cravings har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååhh ja samme her! Har du kullsyremaskin eller kjøper du flasker?Boblevann!

Man kan spise lakris selv om man er gravid! Bare ikke i store mengderHar lyst på noe salt ofte, mest lyst på lakris, men det holder jeg meg såklart unna![]()

Her går det i rista brød med bringebærsyltetøy og hvitost. Har egentlig ikke lyst på noe enda. Er sulten men matlysten forsvantÅh misunner dere som har fått cravings. Jeg har så lyst til å ha lyst på noe! Aller helst vil jeg ha gravings på pomfri og slushmen foreløpig blir jeg kvalm av ALT så holder meg til rista brød med ost og agurk
![]()
Ja sant. Føler også ofte sult, men så er det ingeenting som fristerHer går det i rista brød med bringebærsyltetøy og hvitost. Har egentlig ikke lyst på noe enda. Er sulten men matlysten forsvant
Kjøper flasker, så å si hver gang jeg er på butikkenÅåhh ja samme her! Har du kullsyremaskin eller kjøper du flasker?![]()
Enig. Veksler hele tiden mellom sult/kvalme/ingenting frister, men blir bedre av å spise.Ja sant. Føler også ofte sult, men så er det ingeenting som frister![]()
Sist graviditet hadde jeg cravings på mcflurry og kroneis, spiste 3 kroneis hver kveld og 2 mcflurry på dagtid de siste ukeneÅh misunner dere som har fått cravings. Jeg har så lyst til å ha lyst på noe! Aller helst vil jeg ha gravings på pomfri og slushmen foreløpig blir jeg kvalm av ALT så holder meg til rista brød med ost og agurk
![]()

Hva kjøper du da?Kjøper flasker, så å si hver gang jeg er på butikkenDe er jo best helst ferske og så det går en del
![]()
Alt muligHva kjøper du da?![]()
Er til vanlig veldig glad i vann, men med denne ugne følelsen i kroppen om dagen drikker jeg ikke mer en jeg må av vanlig vann.