Christinett
Andre møte med forumet
Hvilken solkrem bruker dere ? Jeg brukte disse men de kunne mulig inneholde et hormonforstyrrende stoff. Usikker på om jeg skal fortsette å bruke dem eller ikke ? Brukte de hele sist graviditet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi det var bra tips! Jeg (som flere?) orker ikke ekkel lukt om dagen, så da gå jeg for en annen!Vi bruker Dermasynes den smøres best på, og ikke ekkel lukt (etter min mening). Ängla synes jeg lukter pyton
Jeg kastet alt annet og kjøpte denne![]()
Bruker også denne - som jeg jo også har gjort tidligere etter å ha fulgt Forbrukerrådet sine tester. Men savner lukten av Nivea og Piz Buin, føler de lukter sånn solskrem skal lukte!Kjøpte Dermica fordi den fikk grønn smiley i test som tydeligvis gjøres hvert år. Føles litt teit når vi har masse fra før, meeeeen. Får smøre det på meg selv etter fødsel!
ja, er jo det man er oppvokst med! Men vi får lukte litt på flaska og smøre oss med noe annetBruker også denne - som jeg jo også har gjort tidligere etter å ha fulgt Forbrukerrådet sine tester. Men savner lukten av Nivea og Piz Buin, føler de lukter sånn solskrem skal lukte!

Googlet og den hørtes veldig fin ut! Tror jeg må prøveBruker bare Ærlig by Walle sin på både meg og 3-åringen![]()