Privat TUL

Var på TUL i dag, og fikk høre et bankende hjerte :Heartpink Så utrolig glad, og mye mer følsomt enn jeg hadde sett for meg:wacky:
Etter menstermin er jeg 7+5, og etter eggløsning kanskje 7+2 men hun målte meg til 8+1, så da er sikkert menstermin det jeg kan fortsette å forholde meg til enn så lenge!
 
Ja! Har du vært/skal du? Har ikke fått lest meg opp på alt her, hehe.
Jeg skal 3.mai :excited001 da er jeg 7+1. Før den tid (på fredag) skal jeg til legen og ta hcg-prøve nr 2. Hadde en blødning like etter at jeg testet positivt, så trenger litt bekreftelse kjenner jeg. Testene stiger fint da, så håper alt er i orden.
 
Jeg skal 3.mai :excited001 da er jeg 7+1. Før den tid (på fredag) skal jeg til legen og ta hcg-prøve nr 2. Hadde en blødning like etter at jeg testet positivt, så trenger litt bekreftelse kjenner jeg. Testene stiger fint da, så håper alt er i orden.
Det er forhåpentligvis det! Må bare følge med på kroppens signaler og gjøre det en kan for å roe seg ned. :)
 
Jeg skal nå på fredag og sitter med eksamen som jeg skal ha i morgen. Tankene er over på noe annet . Fredagen kommer ikke fort nok :p
 
Back
Topp