Tilbudstråd

20% på vippestoler hos www.rudo.no
Jeg har aldri handlet fra dem, vet ikke om noen har noen erfaringer?

Noen som har rabattkode på farmasiet? :smiley-ashamed004

Noen som har rabattkode på farmasiet? :smiley-ashamed004
Nei, angrer på at jeg ikke la inn bestilling når silverette hadde lavere pris. Nå er de kjempe dyre igjen :dead:

Farmasiet har stadig samme tilbud og rask levering, så kan jo vente å se om de kommer på tilbud igjen :D
Ja, jeg tenker jeg venter, det er jo enda en stund til jeg trenger det :dead: :hilarious:

Tenkte kanskje dere ville ha en update!
Er fra mars gruppa og kjøpte Najell sleepcarrier pga. denne tråden!
Og jeg og mini bare elsker den :love7
Så enkel å ta med seg rundt! Igår hadde vi en runde med kveldsuro. Når han endelig sovnet la jeg han i carrieren og bærte han med meg mens jeg stelte meg på badet og så lot jeg han ligge oppi der når vi la oss:) flytter han over til senga hans etter første ammerunde på natt.

Genial også i vogna! Min mor kom å skulle trille igår. La han bare sovende i carrieren og rett i vogna.

Så absolutt verdt det! Masse lykke til framover :Heartred

Så enkel å ta med seg rundt! Igår hadde vi en runde med kveldsuro. Når han endelig sovnet la jeg han i carrieren og bærte han med meg mens jeg stelte meg på badet og så lot jeg han ligge oppi der når vi la oss:) flytter han over til senga hans etter første ammerunde på natt.

Genial også i vogna! Min mor kom å skulle trille igår. La han bare sovende i carrieren og rett i vogna.

Så gull at den er så praktisk! Gleder meg til å teste ut selv etterhvert :D nyt tiden med lille og talk for update! :love017

Dette var gøy å lese! Gleder meg til å bruke vår :love7 Stas at den fungerer så godt for dere! Takk for oppdatering!

Ark kjører salg og i den forbindelse benyttet jeg muligheten til å sikre meg et par bøker som forhåpentligvis vil være nyttige fremover:
IMG_9845.jpeg

Noen som har andre anbefalinger til førstegangsforeldre? :love017

Littlehappy.no har 20 % på najell babynest. Noen som har erfaring med denne siden?

Du må bli medlem og betale hver mnd for å være medlem for å få den prisen, og da lønner det seg ikke likevel dessverre! :shifty:

Du må bli medlem og betale hver mnd for å være medlem for å få den prisen, og da lønner det seg ikke likevel dessverre! :shifty:
Men i alle dager, da gidder jeg ikke det nei :shy: da fortsetter jeg heller å kikke litt på finn. Hadde egentlig bestemt meg for at vi ikke trenger det, men så har jeg jo blitt litt påvirket av visse andre her da gitt :hilarious: Vi får se om det blir.

Ark kjører salg og i den forbindelse benyttet jeg muligheten til å sikre meg et par bøker som forhåpentligvis vil være nyttige fremover:
Vis vedlegget 432362

Noen som har andre anbefalinger til førstegangsforeldre? :love017
Jeg fikk akkurat Positiv fødsel i posten- jeg betalte fullpris :hilarious: :hilarious: Typisk! Men den virker veldig fin! Jeg leste den til Gro Nylander, Mamma for første gang når jeg ventet første. Jeg syns den var fin den gangen :love7

Back
Topp