Ja, det er en personlig kode du får på mailEr det personlig kode du får? Ikke fått mail enda![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er en personlig kode du får på mailEr det personlig kode du får? Ikke fått mail enda![]()

Jeg prøvde med 10% koden jeg fikk av å bli medlem, men gikk ikke.. kan ikke kombineres med tilbud står detEr det personlig kode du får? Ikke fått mail enda![]()
Jeg fikk en kode på mail som jeg kunne bruke, betalte 1799 kr
Så rart!! Jeg fikk jo bruke den!Jeg prøvde med 10% koden jeg fikk av å bli medlem, men gikk ikke.. kan ikke kombineres med tilbud står det![]()
Det er jo veldig merkelig , for gikk gjennom med en gang med koden herSå rart!! Jeg fikk jo bruke den!
Fikk rabatt på en rangle jeg også la inn !Ja fikk kode på Mail ..Er det personlig kode du får? Ikke fått mail enda![]()
Så kjekt!! Nå gleder meg skikkelig til den kommer, enda en ting som på plass!Stemmer! Vi har den stortsett bare på audio da det krever minst strøm, og trykker på kamera om vi hører lyd eller vil se! Kan også velge at kamera kommer opp ved lyd, men det krever som sagt litt mer strøm![]()
Takk for tipsSå kjekt!! Nå gleder meg skikkelig til den kommer, enda en ting som på plass!

Ja fikk kode på Mail ..
Koden var denne : VLZILXLH![]()
Så merkelig og kjedeligFunka ikke her![]()

Takk, da er kluter og gulpekluter bestilt40% på ting til barn og baby på kid!

Her har guttungen rom i annen etg enn oss, det vil lillesøster også ha. Savner ikke babycall med kameraTakk for tips !! Vi klarer ikke helt bestemme oss for hvilken vi skal gå for - med eller uten kamera vi har to etasjer og tenker kamera kan være greit hører også om fler som sier det er bortkastet![]()
Takk for svarHer har guttungen rom i annen etg enn oss, det vil lillesøster også ha. Savner ikke babycall med kamerahar neonate n65
![]()
Ble med kamera her nå
Rask levering fra babybanden!
Vis vedlegget 431759
YeyRask levering fra babybanden!
Vis vedlegget 431759
min er også på vei!! Leste så mye dårlig om nettsiden med lang levering men dette lover jo godt 
Ja, jeg kan hvertfall ikke klage!Yeymin er også på vei!! Leste så mye dårlig om nettsiden med lang levering men dette lover jo godt
![]()

Det var rask levering, ja! Min pakke står med forventet levering i dag, så tipper den er klar til henting etter jobb i dagRask levering fra babybanden!
Vis vedlegget 431759
Så gøy! Ser ikke ut til at de har den inne lengreRask levering fra babybanden!
Vis vedlegget 431759