Privat ultralyd

Eniiiiiig. En uke igjen her, men har aldri holdt en hemmelighet for familien så lenge før. Har jo allerede visst om graviditeten i to uker. Føles jo ut som to år!! :laughing002
Ja jeg kommer til å slite i påsken med veldig tett på mange i familien … men mannen vil plent vente en stund enda.. jeg har i grunn bare lyst å fortelle det til alle jeg ser. Men samtidig husker jeg fra de andre gangene og at det er litt sånn overveldende å si det og. Jeg vet jeg non får litt laber respons fra flere.. de mener nok det er for mange med 4 :/

Ja jeg kommer til å slite i påsken med veldig tett på mange i familien … men mannen vil plent vente en stund enda.. jeg har i grunn bare lyst å fortelle det til alle jeg ser. Men samtidig husker jeg fra de andre gangene og at det er litt sånn overveldende å si det og. Jeg vet jeg non får litt laber respons fra flere.. de mener nok det er for mange med 4 :/
Åh det er ganske lik situasjon her! Jeg vil si det til alt og alle, men mannen vil vente litt. Men når vi forteller det forventer vi ganske blandet tilbakemelding her og, i og med timingen omtrent ikke kunne vært verre. Foreldrene mine og søsken kommer til å stille mange spørsmål tror jeg..
Søsteren min er gravid med nr fire, og selv om noen lirer av seg kommentarer som «oi, fire!» så er det bare å blåse i de. Det er absolutt mest glede, og helt fantastisk å være så heldig å få bli mamma (og mormor/tante/bestefar osv) til fire stykk!! :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred

Jeg gruet meg til å fortelle siden vi også skulle ha nr 4. folk ble overraskende glade. Til min store lettelse. Noen spøkte litt med det, men hadde ventet det :angelic:

Idag var jeg på tidlig ultralyd (7+0) og fikk se og høre et bankende hjerte :Heartred Jeg er så glad for at jeg tok ultralyd så tidlig, for nå kan jeg senke skuldrene litt :) Selv om det fortsatt er noen uker igjen med risiko for abort

Vedlegg

• IMG_7138.jpeg
    IMG_7138.jpeg
    63,2 KB · Visninger: 48
  • IMG_7141.jpeg
    IMG_7141.jpeg
    141,5 KB · Visninger: 48
Jeg så et bankende hjerte <3 5+6 :D
så herlig ! eg så bare eit lite frø 6+1 (var nok kortere på vei) så gleder meg til å se onsdag etter påskeuka :D

Så en perfekt liten klump på 1,4 mm :Heartred Nå skal jeg prøve å nyte påska!
Ny ultralyd uka etter påske

Dere som har vært på tidlig ultralyd rundt uke 8, tar de den slavisk innvendig eller tester de utvendig først?
Skal ha ultralyd 8+1

Dere som har vært på tidlig ultralyd rundt uke 8, tar de den slavisk innvendig eller tester de utvendig først?
Skal ha ultralyd 8+1

Innvendig automatisk hos meg, er slank :)

Back
Topp