Får vi det til? (Ja! Det gjør vi!!) Gravid med nr.2 ❤️

Kos deg på ultralyd idag :hello2
 
Lykke til med ul idag ❤️❤️ blir koselig å se lille jordbæret igjen :love017
 
8+4

Tilbake fra ultralyd! Alt så bra ut i dag også, vi fikk høre hjerteslagene bedre, og en liten bamsemums med både små armer og bein :woot: :love017 helt fantastisk!!!! ❤️ Ble målt til 1,79 cm og 8+2 i dag også men henger meg ikke opp i det, var jo med er annet apparat og bare et par dager imellom. Fortsetter med min telling frem til otul. ☺️

1000044722.jpg
1000044721.jpg


Ny UL om 2 uker, og så én til om 4 uker for 12-ukerskontrollen :joyful:

Fant også ut i dag at de ikke har verken lystgass eller pudentalbedøvelse på sykehuset her :eek: jeg har ikke lyst på epidural så tenkte det ihvertfall var kjekt med de 2 tingene, men så har de det ikke! o_O Spania er ikke Norge nei... :smiley-ashamed004
 
Åhhh, det er så koselig å se en liten spire vokse fint ❤️❤️❤️ godt å vite at en skal tilbake om 2 uker igjen, tenk å mye lille har vokst da! :love017
Finnes en del sykehus uten lystgass her også faktisk:wacky: men greit å vite om det på forhånd, da kan en finne ut andre måter som kanskje fungerer for deg ❤️
 
Åhhh, det er så koselig å se en liten spire vokse fint ❤️❤️❤️ godt å vite at en skal tilbake om 2 uker igjen, tenk å mye lille har vokst da! :love017
Finnes en del sykehus uten lystgass her også faktisk:wacky: men greit å vite om det på forhånd, da kan en finne ut andre måter som kanskje fungerer for deg ❤️
Jaaa det er det fineste, og mest fantastiske, helt utrolig å se de vokse, og hvor fort det går ❤️❤️❤️ tenk å mye fresita har vokst på 2 uker ja! Det blir gøy :joyful: :love017 oj, det visste jeg ikke! Det synes jeg er dårlig... I Norge! Skal ikke vi lissom ha et av de beste helsetilbudene i verden? Greit å vite om på forhånd ja. Tror de har badekar, men vet ikke om de lar meg bruke det hvis jeg skal settes igang pga heparinen
 
Så fantastisk å se den lille vokse som den skal :love017

I fødsel med nummer 1 hadde jeg epidural +++, men med nummer 2 trengte jeg ingenting, og det var en så mye bedre fødsel. Hadde nok litt å si at det startet av seg selv heller enn å bli igangsatt, men det går jo ofte litt lettere med nummer to :Heartred
 
Jaaa det er det fineste, og mest fantastiske, helt utrolig å se de vokse, og hvor fort det går ❤️❤️❤️ tenk å mye fresita har vokst på 2 uker ja! Det blir gøy :joyful: :love017 oj, det visste jeg ikke! Det synes jeg er dårlig... I Norge! Skal ikke vi lissom ha et av de beste helsetilbudene i verden? Greit å vite om på forhånd ja. Tror de har badekar, men vet ikke om de lar meg bruke det hvis jeg skal settes igang pga heparinen

Ja, går så fort! Og de vokser så voldsomt i starten, utviklingen fra 4 uker til 12 er jo helt ekstrem ❤️
Ja, ikke sant?? Tok det også som en selvfølge at alle sykehus hadde det, men tydeligvis ikke :wacky:
Blir nok laget en plan etterhvert ville jeg tro❤️
 
Jeg kan love deg at epidural er guds gave til kvinnen, hilsen nyfrelst :hilarious:

Så godt å se alt var bra på ul i dag:Heartpink:Heartpink nå skal det gå rette veien:Heartpink
Haha ja jeg kan absolutt se dens fordeler også!! :hilarious: :Heartpink spesielt når man blir helt utslitt av bare sånne maserier uten funksjon... :oops::Heartpink

Krysser fingrene for det!! :Heartpink ny ul om 2 uker sa hun men ser de har satt opp time til meg om 9 dager ☺️
 
Så fantastisk å se den lille vokse som den skal :love017

I fødsel med nummer 1 hadde jeg epidural +++, men med nummer 2 trengte jeg ingenting, og det var en så mye bedre fødsel. Hadde nok litt å si at det startet av seg selv heller enn å bli igangsatt, men det går jo ofte litt lettere med nummer to :Heartred
Det er ingenting som er så fint som det :woot::love017

Så bra at nr 2 var en mye bedre fødsel på tross av at det var au natural hihi. ☺️:Heartpink så deilig å kunne gå til den starter av seg selv, gikk du til termin da? Jeg ble satt i gang med første og endte med styrtfødsel så var ikke tid til verken epidural eller mye annet. Stormrier fra start til slutt, totalt 1 t og 40 min tok det fra 4 cm til hun var ute. Veldig vondt men helt håndterbart. Hadde håpet å slippe å bli satt igang denne gangen, men pga heparinen så vil de det. Forhåpentligvis får jeg en like god fødsel denne gangen, men helst uten stormrier da :smiley-ashamed004:hilarious:
 
Ja, går så fort! Og de vokser så voldsomt i starten, utviklingen fra 4 uker til 12 er jo helt ekstrem ❤️
Ja, ikke sant?? Tok det også som en selvfølge at alle sykehus hadde det, men tydeligvis ikke :wacky:
Blir nok laget en plan etterhvert ville jeg tro❤️
Ja den er ekstrem! Alt blir jo lissom laget da, også skal den bare vokse etter det :woot::love017:Heartpink så fascinerende! Har de det der du skal føde? ☺️ Ja gjør nok det, er jo heldigvis fortsatt en stund til :hilarious::Heartpink
 
Ja den er ekstrem! Alt blir jo lissom laget da, også skal den bare vokse etter det :woot::love017:Heartpink så fascinerende! Har de det der du skal føde? ☺️ Ja gjør nok det, er jo heldigvis fortsatt en stund til :hilarious::Heartpink

Ja, er akkurat det! Fra et bittelite frø til en mini menneske ❤️ fantastisk!
Ja, de har det her, brukte det lite, men kan jo hende jeg liker det bedre denne gangen :shy:
 
Så fantastisk! :Heartred :Heartred Skal du føde i Spania, om dere bor der fast? Vi bor deler av året i Frankrike, men fødte i Norge i 2022. Vet ikke hva jeg velger om vi får en til …
 
Back
Topp