Det vil jeg da tro.Ok å spise varm bearnaise saus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg da tro.Ok å spise varm bearnaise saus?
TakkDet vil jeg da tro.
Ja. Null stressOk å spise varm bearnaise saus?
Jeg var på en real fyllekule 9dpo - dagen før jeg fikk positiv test. Dette er 15 år siden. Jeg husker jeg var enormt bekymret og gikk fra lege til lege for å få svar på hva følgene kunne bli. Svaret var enstemming: så tidlig i graviditeten er det som regel en “alt eller ingenting”; skader det embryoet på det tidspunktet vil det etter all sannsynlighet føre til en svært tidlig spontanabort. Og mest sannsynliglig har én episode ingen effekt.Måtte bare kommentere, å slenge ut at barn blir påvirket av alkohol før positiv test, er egentlig ganske unødvendig. Jeg er selv en av de som drakk rett før og som har vært bekymret rundt dette. Det hjelper virkelig ikke med sånne kommentarer da. Sjelden jeg blir provosert, men er vel fordi den virkelig traff i mellomgulvetHar du link til dette burm du skriver om? Slik jeg har forstått det er det maks uflaks om dette skulle ha noe å si.
Det vil nok variere om all alkoholen er fordampet.. Men alkohol fordamper relativt raskt.. Min mor sier ja, hun er kokk.. For min del ville det nok kommet ann på hvor jeg skulle spise sausen..Lurer på om jeg kan spis portvinssausDen er jo kokt ned, men er alkoholen helt borte? Noen som vet?
Jeg skal lage den selvDet vil nok variere om all alkoholen er fordampet.. Men alkohol fordamper relativt raskt.. Min mor sier ja, hun er kokk.. For min del ville det nok kommet ann på hvor jeg skulle spise sausen..