Oss testetøser imellom

Når fikk du mensen tilbake? Og ammet du?❤️
Nei, har ikke fått det til med noen av barna, av altfor mange grunner :dead: Fikk første mens 12. desember. Er i min tredje syklus nå, uvisst hvor, til tross for symptomer og el-tester :gen045

Det er så godt å høre at vi er flere!! Nå har jeg «bare» fått nr. 2 da, men snakket om nr. 3 siden fødselen var ferdig :hilarious:
Heldig, da kan du få mange mange fler du da, jeg burde stoppe snart liksom :confused:

Nei, har ikke fått det til med noen av barna, av altfor mange grunner :dead: Fikk første mens 12. desember. Er i min tredje syklus nå, uvisst hvor, til tross for symptomer og el-tester :gen045

Heldig, da kan du få mange mange fler du da, jeg burde stoppe snart liksom :confused:
Får nok dessverre ikke med meg mannen på flere enn 3.. skulle gjerne hatt 4 selv:Heartred

Hei. Tenker at dette er riktig forum for meg. Deler noen tester med dere å håper på tilbakemeldinger om dere ser strek eller ei. Den ene misstenker jeg er defekt da streken ikke går "helt" ned, men hjelp! ❤️

Vedlegg

• IMG20240220223952.jpg
    IMG20240220223952.jpg
    2,7 MB · Visninger: 131
  • IMG_20240221_122457.jpg
    IMG_20240221_122457.jpg
    2,2 MB · Visninger: 128
  • IMG20240221212201.jpg
    IMG20240221212201.jpg
    2,8 MB · Visninger: 133
Hadde egentlig gitt litt opp denne runden... Er 11/12 DPO idag og negative tester frem til nå. Litt usikker på denne? Er vel en liten strek der eller? o_O Tatt 4 tester ikveld med samme resultat. Ser flere skriver om et dårlig parti av Make Sure testene, hva vil det si?
Dette ser ut som en skikkelig babystrek ❤️

Åh, disse mannfolka altså :inpain: :shifty:
Håpløse skapninger :hilarious: jeg har faktisk vært på tanken om å vente en stund med nr. 3 for kanskje å klare å overtale til to tette:hilarious: vi er ikke såå gamle enda, så har tid til å vente… men ja, vanskelig:playful:

Har den helt nederste vert innta en annen test ?
Strekene ser ut som mine gjorde natt og morgen 9 dpo før mine dabbet av og kun var sygger . For idag å være blenda . 12 dpo idag .
Vil tru du har hatt en kjemisk.
Nei den har ikke det heller. I følge FF appen er jeg kun 6 DPO idag så syns uannsett det er merkelig å få såpass sterk strek 5 DPO. Misstenker egentlig at de er defekte, men håper jo inn i det siste. Er ikke enkelt denne prøveperioden altså. Skal også sies at jeg får sterkere streker på kvelden enn morgenurin så aner ikke hva som skjer. ❤️ Leit å høre om din kjemiske. Hadde det selv i Desember. ❤️

Nei den har ikke det heller. I følge FF appen er jeg kun 6 DPO idag så syns uannsett det er merkelig å få såpass sterk strek 5 DPO. Misstenker egentlig at de er defekte, men håper jo inn i det siste. Er ikke enkelt denne prøveperioden altså. Skal også sies at jeg får sterkere streker på kvelden enn morgenurin så aner ikke hva som skjer. ❤️ Leit å høre om din kjemiske. Hadde det selv i Desember. ❤️
Hvis du bare er 5-6 dpo så er nok ikke strekene reelle, dessverre :/

Prøvde meg på en idag å jeg , MEN jeg har faktisk ikke tru lenger . Mensen uteblir . Men jeg ville sett økning i streker om det var noe nå vell !
12 dpo men Premom sier 13 dpo.
Ingen symptomer . Og ikke hatt det siden mens smerter natt til igår . Pulsen har å gått ned mye .

Vedlegg

• IMG_2699.jpeg
    IMG_2699.jpeg
    1 MB · Visninger: 101
  • IMG_2726.jpeg
    IMG_2726.jpeg
    1 MB · Visninger: 102
Hei, håper det er greit å spørre her. Jeg vet ikke helt når jeg hadde EL men anslår å være rundt 10/11 DPO i dag. Tok negativ graviditetstest senest i går tidlig. Vet ikke hva som fikk meg til å gjøre det men jeg hadde en EL-test liggende som jeg tok nå og den er så å si positiv. Hva kan dette skyldes? Er det normalt å ha en stigning av LH mot slutten av syklusen? Forsinket EL?

Hei, håper det er greit å spørre her. Jeg vet ikke helt når jeg hadde EL men anslår å være rundt 10/11 DPO i dag. Tok negativ graviditetstest senest i går tidlig. Vet ikke hva som fikk meg til å gjøre det men jeg hadde en EL-test liggende som jeg tok nå og den er så å si positiv. Hva kan dette skyldes? Er det normalt å ha en stigning av LH mot slutten av syklusen? Forsinket EL?
Ville tatt ny graviditetstest, eggløsningstest kan bli positiv ved graviditet! Om den er negativ så kan det hende egget ikke slapp sist og at kroppen prøver på ny

Ville tatt ny graviditetstest, eggløsningstest kan bli positiv ved graviditet! Om den er negativ så kan det hende egget ikke slapp sist og at kroppen prøver på ny
Uææ. Okei, takk for svar <3 Jeg hadde spotting etter samleie som var rundt EL og tolket det som utløst av EL. Men vet ikke om det kan forekomme selvom egget ikke slipper?

Back
Topp