Oss testetøser imellom

Hadde du konsentrert urin nå? ☺️
Nei ikke noe spesielt nei☺️ men fikk helt negative make sure i går, men svak strek på normal sin, og svak strek fra rfsu sin stav.☺️ sendte bare bildet for moro skyld til nærmeste, så havnet det her Så tenker at tenker ikke å si noe for sikkert før de er mye sterkere

Nei ikke noe spesielt nei☺️ men fikk helt negative make sure i går, men svak strek på normal sin, og svak strek fra rfsu sin stav.☺️ sendte bare bildet for moro skyld til nærmeste, så havnet det her Så tenker at tenker ikke å si noe for sikkert før de er mye sterkere
Prøv med en ny en med konsentrert urin du ☺️

Reiste ned til sentrum for å kjøpe Makesure tester på Spar. Tok den vanlige handlerunden på Kiwi etter det, og jammen meg hadde de Makesure tester de også, til kun 99kr! Så da endte jeg opp med to pakker da, en fra Spar og en fra Kiwi :wacky: Tenkte å tipse dere om at man får tak i de billigst på Kiwi :happy:

BFO
Du også fikk baby i 2023?❤️ Jeg fikk baby i juni, men er klar allerede nå for en til :laughing002

Jeg skal inndrømme jeg aldrig har lest bruks anvisningen på tester . Og ser nå man ikke skal lese etter 5 minutter . Men når man ser strek før 5 min som forsvinner ved 5 min . Er den da negativ ? Eller :smiley-ashamed005 :joyful:

Jeg skal inndrømme jeg aldrig har lest bruks anvisningen på tester . Og ser nå man ikke skal lese etter 5 minutter . Men når man ser strek før 5 min som forsvinner ved 5 min . Er den da negativ ? Eller :smiley-ashamed005 :joyful:
Jeg tror det er sånn at om du ser en strek før det har gått 5 minutter, så kan den anses som positiv. Uavhengig om den forsvinner eller ikke.
Kommer streken etter f.eks 25 minutter, er den ikke positiv. Noen tester får streker etter tiden, men er fortsatt negative. CB sine tester er fæle på det.

Jeg tror det er sånn at om du ser en strek før det har gått 5 minutter, så kan den anses som positiv. Uavhengig om den forsvinner eller ikke.
Kommer streken etter f.eks 25 minutter, er den ikke positiv. Noen tester får streker etter tiden, men er fortsatt negative. CB sine tester er fæle på det.
Babyplan sine også er fæle på det :(

Jeg synes stigningen var fin. Men etter hva jeg har hørt, skal man ikke måle stigning? Det kan være forskjellig mengde fargestoff osv. Men de blir uansett sterkere for hver test.
krysser fingrene er samme batch make sure, så usikker på om fargestoffene varierer da? Men uansett best både for lommeboken og hode om man klarer å la være
Hei!

Jeg synes disse ser veldig like ut som mine. Din 11 DPO er kanskje tom. mørkere enn min var. Legger med hvordan min stigning med makesure testene så ut. Er i dag 6+2. Håper det går veien for deg! Gratulerer. :Heartred
tusen takk for denne håper på like fin stigning som deg

Så ikke noe sterke strek i dag, så holder meg borte fra testingen å ser om mensen kommer, er fullt mulig jeg ikke har hatt eggløsning men tror det så får ta det me ro de neste dagene:)

Hadde egentlig gitt litt opp denne runden... Er 11/12 DPO idag og negative tester frem til nå. Litt usikker på denne? Er vel en liten strek der eller? o_O Tatt 4 tester ikveld med samme resultat. Ser flere skriver om et dårlig parti av Make Sure testene, hva vil det si?

Vedlegg

• IMG_3784.jpeg
    IMG_3784.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 119
Hadde egentlig gitt litt opp denne runden... Er 11/12 DPO idag og negative tester frem til nå. Litt usikker på denne? Er vel en liten strek der eller? o_O Tatt 4 tester ikveld med samme resultat. Ser flere skriver om et dårlig parti av Make Sure testene, hva vil det si?
Den ser rosa ut!
Har skjønt at ms har hatt et par partier med mye skygger. Har brukt fra samme parti selv uten å få skygge.

Nei den MÅ jo være positiv!❤️ ser den skikkelig godt, og den er rosa

Back
Topp