Kan ha vært. Be henne ta en ny testPoster for en venn- 5 dager over ikm. Helt blank i går men svak strek idag. Kan det ha vært sen el?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ha vært. Be henne ta en ny testPoster for en venn- 5 dager over ikm. Helt blank i går men svak strek idag. Kan det ha vært sen el?
Hei! Dette er min test. Var jeg som la ut den testen fra normal i går om du så det.. dette er fra den dårlige batchen forresten, fra make sureKan ha vært. Be henne ta en ny testsynes den ser ujevn ut
Hadde du konsentrert urin nå?Hei! Dette er min test. Var jeg som la ut den testen fra normal i går om du så det.. dette er fra den dårlige batchen forresten, fra make sure![]()
Nei ikke noe spesielt neiHadde du konsentrert urin nå?![]()
Prøv med en ny en med konsentrert urin duNei ikke noe spesielt neimen fikk helt negative make sure i går, men svak strek på normal sin, og svak strek fra rfsu sin stav.
sendte bare bildet for moro skyld til nærmeste, så havnet det her Så tenker at tenker ikke å si noe for sikkert før de er mye sterkere
Du også fikk baby i 2023?Reiste ned til sentrum for å kjøpe Makesure tester på Spar. Tok den vanlige handlerunden på Kiwi etter det, og jammen meg hadde de Makesure tester de også, til kun 99kr! Så da endte jeg opp med to pakker da, en fra Spar og en fra KiwiTenkte å tipse dere om at man får tak i de billigst på Kiwi
BFO

Jeg tror det er sånn at om du ser en strek før det har gått 5 minutter, så kan den anses som positiv. Uavhengig om den forsvinner eller ikke.Jeg skal inndrømme jeg aldrig har lest bruks anvisningen på tester . Og ser nå man ikke skal lese etter 5 minutter . Men når man ser strek før 5 min som forsvinner ved 5 min . Er den da negativ ? Eller![]()
![]()
Babyplan sine også er fæle på detJeg tror det er sånn at om du ser en strek før det har gått 5 minutter, så kan den anses som positiv. Uavhengig om den forsvinner eller ikke.
Kommer streken etter f.eks 25 minutter, er den ikke positiv. Noen tester får streker etter tiden, men er fortsatt negative. CB sine tester er fæle på det.
Sant! Jeg tør ikke bruke bp sine lenger. Fikk så mange stygge skygger.Babyplan sine også er fæle på det![]()
krysser fingrene er samme batch make sure, så usikker på om fargestoffene varierer da? Men uansett best både for lommeboken og hode om man klarer å la væreJeg synes stigningen var fin. Men etter hva jeg har hørt, skal man ikke måle stigning? Det kan være forskjellig mengde fargestoff osv. Men de blir uansett sterkere for hver test.
tusen takk for denne håper på like fin stigning som degHei!
Jeg synes disse ser veldig like ut som mine. Din 11 DPO er kanskje tom. mørkere enn min var. Legger med hvordan min stigning med makesure testene så ut. Er i dag 6+2. Håper det går veien for deg! Gratulerer.![]()
Ja, har vært klar siden før fødsel, og klart å vente helt til nåDu også fikk baby i 2023?Jeg fikk baby i juni, men er klar allerede nå for en til
![]()

Når fikk du mensen tilbake? Og ammet du?Ja, har vært klar siden før fødsel, og klart å vente helt til nå![]()
Det er så godt å høre at vi er flere!! Nå har jeg «bare» fått nr. 2 da, men snakket om nr. 3 siden fødselen var ferdigJa, har vært klar siden før fødsel, og klart å vente helt til nå![]()

Den ser rosa ut!Hadde egentlig gitt litt opp denne runden... Er 11/12 DPO idag og negative tester frem til nå. Litt usikker på denne? Er vel en liten strek der eller?Tatt 4 tester ikveld med samme resultat. Ser flere skriver om et dårlig parti av Make Sure testene, hva vil det si?
Takk for svarDen ser rosa ut!
Har skjønt at ms har hatt et par partier med mye skygger. Har brukt fra samme parti selv uten å få skygge.

Nei den MÅ jo være positiv!Hadde egentlig gitt litt opp denne runden... Er 11/12 DPO idag og negative tester frem til nå. Litt usikker på denne? Er vel en liten strek der eller?Tatt 4 tester ikveld med samme resultat. Ser flere skriver om et dårlig parti av Make Sure testene, hva vil det si?