Oss testetøser imellom

Hvis du er 4 dager over IKM så bør du få en positiv digital nå hvis du er gravid. Kan jo være kjemisk siden streken er så svak mtp til at du er over IKM dessverre.
For noen år siden så fikk jeg negative tester frem til 11 dager etter IKM.. først da fikk jeg både med streker, og digital. så mange som tester negative digitale 4 dager etter ikm som jeg har skjønt? trodde ikke det var en fasit..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1.016,1 KB · Visninger: 94
Fikk svak strek i går, og svak strek idag med kveldsurin, er det liksom normalt at de er svake 2 dager på rad? føler man vil se en økning, bør jeg egentlig teste annenhver dag? Mulig jeg bare har fått helt strek syn, men pleier å slå meg til ro med at testen er negativ men nå føler jeg liksom det er noe:confused004

For noen år siden så fikk jeg negative tester frem til 11 dager etter IKM.. først da fikk jeg både med streker, og digital. så mange som tester negative digitale 4 dager etter ikm som jeg har skjønt? trodde ikke det var en fasit..
Jeg tenker at hvis man først tester positivt 11 dager etter IKM har man kanskje hatt eggløsning først på IKM-dagen ca. Fordi egget har jo et visst tidsvindu det kan feste seg på.

Fikk svak strek i går, og svak strek idag med kveldsurin, er det liksom normalt at de er svake 2 dager på rad? føler man vil se en økning, bør jeg egentlig teste annenhver dag? Mulig jeg bare har fått helt strek syn, men pleier å slå meg til ro med at testen er negativ men nå føler jeg liksom det er noe:confused004
Det skal i teorien være annenhver dag. Så det er ikke så unormalt at det ikke har skjedd noe med streken enda.

Jeg tenker at hvis man først tester positivt 11 dager etter IKM har man kanskje hatt eggløsning først på IKM-dagen ca. Fordi egget har jo et visst tidsvindu det kan feste seg på.
Har fulgt Flo appen i flere år, derfor jeg visste ca når el var og IKM.. men mulig den tok feil

Jeg venter på mens. 6.2 var hCG på 15. 9.2 var den på 63. 15.2 på 260, så den økte ikke i takt med det den skulle. Fikk beskjed å slutte med Cyclogest 15.2. Men mens har ikke kommet enda. Kun mørk spotting, av og til klumpete slim (beklager beskrivelse). Er dette kjemisk eller SA? Når kan man prøve igjen? Har fortsatt positiv test (testet for å se i går), bittelitt svakere enn den siste fra 15.2.

Tester tatt tidlig på morgenen.

Vedlegg

• 20240215_142034.jpg
    20240215_142034.jpg
    767 KB · Visninger: 124
Ny test igjen idag, nå har jeg telt riktig og er idag 8 dpo, 5 dager til ikm. Syns jeg ser skygge idag også jeg, men kan vell være at hodet/synet tuller med meg siden jeg vil så gjerne :bored:

Vedlegg

• 20240221_064311.jpg
    20240221_064311.jpg
    663,7 KB · Visninger: 99
Ny test igjen idag, nå har jeg telt riktig og er idag 8 dpo, 5 dager til ikm. Syns jeg ser skygge idag også jeg, men kan vell være at hodet/synet tuller med meg siden jeg vil så gjerne :bored:
Føler jeg ser noe der jeg også, men kan jo også være den berømte skyggestreken…❤ Håper det er babystrek! Min såg akkurat sånn ut både når jeg var gravid, og når jeg ikke var det (nå det var skygge)

Den med pil er skyggestrek og den andre er babystrek ❤️

Vedlegg

• IMG_4846.png
    IMG_4846.png
    3,1 MB · Visninger: 126
  • IMG_4844.png
    IMG_4844.png
    4,2 MB · Visninger: 129
Jeg venter på mens. 6.2 var hCG på 15. 9.2 var den på 63. 15.2 på 260, så den økte ikke i takt med det den skulle. Fikk beskjed å slutte med Cyclogest 15.2. Men mens har ikke kommet enda. Kun mørk spotting, av og til klumpete slim (beklager beskrivelse). Er dette kjemisk eller SA? Når kan man prøve igjen? Har fortsatt positiv test (testet for å se i går), bittelitt svakere enn den siste fra 15.2.

Tester tatt tidlig på morgenen.
Jeg opplevde lignende to ganger i 2023. Det viste seg å være BO!

Hei,
Er ny her så jeg håper ikke at jeg har bommet helt på underforum/tråd

Er en ivrig tester og har flere kjemiske graviditeter bak meg, men har aldri logga noe før denne gang, så jeg har ingenting å sammenligne med. Husker bare at det var dårlig stigning, og litt redd jeg har en ny kjemisk på gang! Hva tenker dere om denne stigningen? er 11 dpo med IKM i dag. Ingen symptomer og føler meg ikke gravid, noe jeg har gjort i samtlige andre graviditeter som ikke har vært kjemisk (MA/SA/levendefødte)
Vis vedlegget 428690
Hei!

Jeg synes disse ser veldig like ut som mine. Din 11 DPO er kanskje tom. mørkere enn min var. Legger med hvordan min stigning med makesure testene så ut. Er i dag 6+2. Håper det går veien for deg! Gratulerer. :Heartred

Vedlegg

• IMG_5140.jpg
    IMG_5140.jpg
    1,2 MB · Visninger: 105
Reiste ned til sentrum for å kjøpe Makesure tester på Spar. Tok den vanlige handlerunden på Kiwi etter det, og jammen meg hadde de Makesure tester de også, til kun 99kr! Så da endte jeg opp med to pakker da, en fra Spar og en fra Kiwi :wacky: Tenkte å tipse dere om at man får tak i de billigst på Kiwi :happy:

BFO

Vedlegg

• IMG_1314.jpeg
    IMG_1314.jpeg
    3,7 MB · Visninger: 63
Reiste ned til sentrum for å kjøpe Makesure tester på Spar. Tok den vanlige handlerunden på Kiwi etter det, og jammen meg hadde de Makesure tester de også, til kun 99kr! Så da endte jeg opp med to pakker da, en fra Spar og en fra Kiwi :wacky: Tenkte å tipse dere om at man får tak i de billigst på Kiwi :happy:

BFO
Ikke sett de på kiwi her enda, men lov å håpe at flere og flere får de inn ☺️

Poster for en venn- 5 dager over ikm. Helt blank i går men svak strek idag. Kan det ha vært sen el?

Vedlegg

• IMG_5551.jpeg
    IMG_5551.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 141
Back
Topp