Oss testetøser imellom

12DPO

Vedlegg

• IMG_5613.jpeg
    IMG_5613.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 114
  • IMG_5612.jpeg
    IMG_5612.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 116
  • IMG_5611.jpeg
    IMG_5611.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 114
  • IMG_5610.jpeg
    IMG_5610.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 121
Dagens morgen test ! Holdt meg til bare en idag (enda) :smiley-ashamed004
Bilde 1 ca 10 min , bilde 2 ca 5.min bilde 3ca 3min Er det streksyn !?

Så er jeg visst bare 9dpo
Jeg ser her :happy: Håper det går rette veien! Jeg håper neste pp å greie å la være å teste frem til ikm, men det greier jeg nok ikke. Har hatt kjemisk to mnd på rad. Ellers er det noe gærent med testene, at de alltid viser strek når jeg nærmer meg ikm, bare for å lure meg o_O

Jeg ser her :happy: Håper det går rette veien! Jeg håper neste pp å greie å la være å teste frem til ikm, men det greier jeg nok ikke. Har hatt kjemisk to mnd på rad. Ellers er det noe gærent med testene, at de alltid viser strek når jeg nærmer meg ikm, bare for å lure meg o_O
Jeg tenkte jeg skulle det .. men 7 dpo (som viser seg å være 6 dpo) og skygger på rfsu så var testetøsa igang ,, holdt meg til 1-2 tester fra 4 dpo .. bare for å slukke testetrangen ! Men prøver å si jeg skal vente så lenge som mulig da :shy:

Jeg har fanget skyggene med dette filteret flere ganger (da snakk om de bp og makesure jeg fikk skygge på, og vet nå at det var skygger mtp tette eggledere) :shy:
det er jo greit å vite det da . Jeg husker ikke hvilken farge jeg syns det var .. for trudde jg så rosa , men jo mer jeg tenker over det vet jeg ikke :o må nesten bare smøre meg med tilmodighet :shy:

Back
Topp