Hvor kjøper dere gravidklær fra? Har ikke vært helt fornøyd med kjøpene fra mamalicious og zalando denne gang (og sist gang). foretrekker netthandel for har i utgangspunktet ikke tid til å gå i butikker Noen gode erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men bukser er vanskelig, både til vanlig og nå..

Enig! Har også klikka hjem litt på tise de siste dagene!Har selv erfart at det er enklere å finne klær på nett enn fysisk i butikk
Kjører på med brukte klær fra Tise og Finn. Får veldig mye bra for en billig penge, mye av det som selges er gjerne ubrukt eller brukt bare noen få ganger. De som selger er ofte flinke til å informere om passform osv. Sparer både miljøet og lommeboken![]()
Enig der, jeg kjøper på tise! Tenkte som deg sist at jeg kjøpte ‘vanlige’ klær som kunne være gravidvennlige, men de ble uansett for store igjen etterpå. Så nå kjøper jeg hvertfall mer gravidbukser tenker jeg. Også selger jeg det igjen eller gir bort til venninner som skulle bli gravid de neste åraJeg prøver å kjøpe vanlige klær som er av en slik type at de kan brukes både under og etter graviditet (kjoler og litt lange gensere). Syns det er så dumt å kjøpe masse billig «fast fashion» som man bruker kanskje to-tre ganger maks i livetMen bukser er vanskelig, både til vanlig og nå..
Ellers slenger jeg meg på at det er mye bra på Finn! Folk selger veldig pent brukte mammaklær![]()

Så enig med deg. Får mye mer overskudd av å kle meg i noe som føles fint, også er det litt stas at magen kan vise. Har akkurat klikket hjem en gravidpakke fra finn med mange fine vårlige topper og kjoler. Gjør utrolig mye med selvfølelsen å føle seg fresh!Altså, nå er jeg LEI av å gå i de samme to vide ullkjolene eller de to buksene jeg har som passer kombinert med ullgenser. Så i dag har jeg gått for en ettersittende vårkjole (med ull under) som også viser fram den lille magen som har kommet. Trenger å bli inspirert og i godt humør av klær igjen!

Hvordan er buksene derfra i størrelsen? Synes de mom(ha!)-jeansene så litt fine ut.Jeg har to par av disse skinny fit jeansene fra vero moda sin maternity kolleksjon, og syntes de er helt amazing! Har en viss kleskode på jobb og de er så behagelige og fine![]()
![]()
Jeans til gravide | VERO MODA
Tid for å fylle opp din garderobe med jeans som sitter over & under magen for høy komfort. Finn dine mammajeans på VERO MODA nå.www.veromoda.com
For meg var de normaleHvordan er buksene derfra i størrelsen? Synes de mom(ha!)-jeansene så litt fine ut.