Vi har tenkt å kjøpe en vogn vi også kan bruke som søskenvogn, hvilken vil dere anbefale da?
Jeg syns det er så synd for jeg har vært så fornøyd med britax smile 3 og hele settet med bilsete som også passer til understellet på vognen

Jeg syns det er så synd for jeg har vært så fornøyd med britax smile 3 og hele settet med bilsete som også passer til understellet på vognen

ikke prøvd den selv enda , men har en singel bugaboo som vi har vært veldig fornøyd med. Donkey kan brukes som singelvogn også , noe jeg tenker er stort pluss.. og holder seg godt i pris til evt videresalg senere.
Sitter derfor litt langt inne å bla opp en hel haug med penger for en tvillingvogn. To venninner hadde Bugaboo Donkey og hadde problemer inne på butikker i Oslo hvor gangene er trange, selv når den var i singelvogn modus da den alltid vil være noe bredere. 
Drømmen min er jo å kunne brukt Britax når jeg er alene med baby, og en søskenvogn når jeg har begge. Men jeg skjønner jo at jeg ikke får ha to vogner hjemme