Oi blir sykt spennende å se i morgenHmm .. dette er den siste idag .. men jeg syntes jeg har sett skygge på de jeg har tatt idag . Sikkert ønskestreker![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi blir sykt spennende å se i morgenHmm .. dette er den siste idag .. men jeg syntes jeg har sett skygge på de jeg har tatt idag . Sikkert ønskestreker![]()

VeldigOi blir sykt spennende å se i morgen![]()

Ser skygge på denne ogHmm .. dette er den siste idag .. men jeg syntes jeg har sett skygge på de jeg har tatt idag . Sikkert ønskestreker![]()
Jeg ser noe på denne! Blir spennende i morgen!Hmm .. dette er den siste idag .. men jeg syntes jeg har sett skygge på de jeg har tatt idag . Sikkert ønskestreker![]()
Jeg skimter også strek herEr det bare meg som skimter en strek?
Får bare krysse fingrene for at den skal bli sterkere de neste dageneJeg skimter også strek her![]()
Babyplan er godt kjent for skyggerVis vedlegget 426732Er det noen andre som sliter med skyggestrek på Babyplan sine? Har fått liten skygge på alle tester siden 7DPO… Kan dere se den?
Ja, derfor jeg byttet .. samme sliter jeg med metode sine faktisk . Så mk er de jeg er fornøyd med .Vis vedlegget 426732Er det noen andre som sliter med skyggestrek på Babyplan sine? Har fått liten skygge på alle tester siden 7DPO… Kan dere se den?
Okeii, har brukt normal sine tidligere og vært fornøyd med de men tenkte å prøve Babyplan nå. Helt sjukt synd at det skal være skygge på de da jeg liker kvaliteten bedre egentlig.Ja, derfor jeg byttet .. samme sliter jeg med metode sine faktisk . Så mk er de jeg er fornøyd med .
Selv om det er skygge på de, så er mange utrolig fornøyd med deOkeii, har brukt normal sine tidligere og vært fornøyd med de men tenkte å prøve Babyplan nå. Helt sjukt synd at det skal være skygge på de da jeg liker kvaliteten bedre egentlig.
Det eneste du må huske om du bruker de da .. er at de kan ha skygge .. og at når du nermer deg at du kan få positive tester så må du se etter økning bareOkeii, har brukt normal sine tidligere og vært fornøyd med de men tenkte å prøve Babyplan nå. Helt sjukt synd at det skal være skygge på de da jeg liker kvaliteten bedre egentlig.
Jeg er 7+4 i dag. Vet at make sure sine har litt lite farge i seg på det partiet, men har tross alt en dyestealer. Men el testen, den var mer som MØRK

Prøv noen andre tester, jeg får sterke skygger på disse10 dpo tatt i dag morgesHååååper så inderlig på noe mer enn skyggestrek i kveld
![]()

Okei, men syns du dette ser ut som en skygge eller en babystrek? er 10DPO forrestenDet eneste du må huske om du bruker de da .. er at de kan ha skygge .. og at når du nermer deg at du kan få positive tester så må du se etter økning bare![]()
Jeg klarer ikke se ordentlig på bildet .. skyggestreker er grå og babystreker rosaOkei, men syns du dette ser ut som en skygge eller en babystrek? er 10DPO forresten
Tenkte jeg skulle kjøpe Make Sure sine i dag, men har jo vært skikkelig trøbbel med de i det sistePrøv noen andre tester, jeg får sterke skygger på disse![]()
![]()
Jeg har ikke fått skygge på babyplan uten å være gravid før, men jeg har likt Make Sure sine aller best (før det ble kluss med de).