M-40229578
Flørter med forumet
Det nærmer seg tid for å gå på jobb igjen og jeg kjenner meg både engstelig og stresset.
Jeg ser frem til å jobbe igjen, men synes det er vanskelig å skulle "forlate" babyen min. Det har liksom vært "oss to" i så mange måneder nå at jeg har vanskelig for å forestille meg noe annet.
Jeg vet at han kommer til å være i de beste hender, så det har ikke noe med det å gjøre.
Synes bare det hele er litt vanskelig å forholde seg til. Trenger bare å lufte hodet litt.
Er vi flere i samme båt? Blir det lettere med tiden?
Jeg ser frem til å jobbe igjen, men synes det er vanskelig å skulle "forlate" babyen min. Det har liksom vært "oss to" i så mange måneder nå at jeg har vanskelig for å forestille meg noe annet.
Jeg vet at han kommer til å være i de beste hender, så det har ikke noe med det å gjøre.
Synes bare det hele er litt vanskelig å forholde seg til. Trenger bare å lufte hodet litt.
Er vi flere i samme båt? Blir det lettere med tiden?
Nesten rart jeg ikke ble tenåringsmor, hehe. Holder også på med studier, men her kan alt ta digitalt, så junior får snart doktorgrad tenker jeg
Er selvfølgelig litt i ammetåka, men har sagt til sjefen at han må gi meg litt slækk
Sikkert teit å bli men.. Jeg skal tilbake på nattevakter på onsdag
mini har ikke sluttet med natt amming og generelt veldig vansker med å sove. Jeg blir borte fra kl 21:00 til 08:30
puppen er tilgjengelig når jeg er hjemme så lenge mini vil amme, når jeg er borte må han få mme på flaske. Håper det går seg til ganske kjapt *krysser fingrene*